Ik heb al veel gecamp gezien in deze demo... dat MOETEN ze fixen, want je kund doodleuk airstrikes, C4, granaten, of met een tank op een spawnpunt mikken met 2-3 man... of snipen van een afstand, maar je bent dan net weer 2-3 seconden in het spel en je ligt alweer. Dit valt te omzeilen als nog een ander punt over hebt om in te re-spawnen, maar als alle frontlines zijn overgenomen en je vecht voor de de laatste frontline, heb je geen keuze.
daar heb je wel gelijk in. Ik heb het nu ook al een beetje gemerkt in deze game. Schijnt dat het moeilijk is om een game te maken zonder dat gecamp. Enigste game waar ik nog nooit gecamp heb meegemaakt is met Halo2 en 3. Dat de makers maar eens iets gaan leren van Bungie.
ik heb de Pc versie gespeeld en net de 360 versie (online) en ze hebben het wel voor elkaar dat als je inzoomt dat dat een stuk sneller verloopt ! alleen waar ik me aan irriteer is dat je een half uur moet schieten op iemand voordat diegene dood gaat en toch jammer is dat het er op de 360 echt een STUK minder mooi uitziet. ik zit nog te twijfelen iig !
Het is goed omdat je met 32 peops online kan, mappen zijn groot, en met de drones ook wel geinig, totaal geen lag via de servers. Alleen de graphics zijn zwaar Fxxk.
Ik heb me gister avond goed vermaakt met mijn broer door het spelen van deze game online. Oil Field is gaaf en groot! Idd, de graphics zijn gewoon vrij K*T!
idd de grafics zijn niet echt best, maar dat komt bij mij altijd op de 2e plaats. Het belangrijkste is of ik de game graag speel en dat doe ik met deze game. Aan deze game heb ik, tot nu toe, erg veel lol aan beleeft ( mulitplayer ). Het is weliswaar geen perfecte game voor mij, maar om af en toe eens lekker on-line te knallen na mijn werk zonder dat je er eerst "in moet komen" ,zoals bij CoD4 en Halo3, is deze game gewoon goed voor mij.
Wat is eigenlijk de release date van deze game ? Want kan via google wat vinden maar zou dan al 2 dagen geleden uitgekomen zijn, klopt dit ?
Ik ga hem wel halen. Alleen al voor de multiplayer. Mensen geef deze mulitplayer demo een kans. Ik kan er veel plezier aan beleven. Nu vind ik de map Street iets minder, maar die andere is best gaaf.
Laatste nieuws van Gamespot, we kunnen dadelijk zelfs met 50 man on-line gaan knallen op de 360 ( PC 64 man ). Nou, dat is geweldig. Althans vind ik dan. bron: http://www.gamespot.com/xbox360/act...clk=multimodule&tag=multimodule;picks;title;3
ja, dat staat iig in dat stukje op Gamespot. Ze hebben zelfs met 56 man op de 360 gespeeld!!! THQ houdt het op 50 man als de game uitkomt. Misschien later dus nog meer man on-line. Ik ga nu weer ff een potje spelen, hahaha.
Moet ik je straks maar ff toevoegen blingbling, kunnen we samen knallen, want volgens mij zijn er niet veel mensen die deze game vet vinden.
Tsja ik weet t niet met deze game.. ik speel veel COD4 online, en om deze online te gaan spelen, terwijl mijn clan lekker cod4 aan het spelen is.. nee dan pas ik..
Hoe vaker ik de demo speel, des te meer ik de game ga waarderen... vooral die extra dingen zoals bots, EMP gevallen waar je een mast plaatst zodat de bots in dat gebied niet meer werken, de airstrikes, etc. Er zijn genoeg dingen die mij niet bevallen.. maar ik denk wel dat de game de moeite waard zal zijn qua multiplayer. Iemand enig idee waar je kan zien welke en hoeveel maps er in de game zitten?
@laconiek en dazlindragon, ik zal jullie vandaag toevoegen. @strapping young lad; er zullen 8 maps bij de game zitten, welke het zijn weet ik niet
hoe kan je zelf een game aanmaken en ff in je eentje door een map lopen om alles uit te zoeken? thnx.
Ja kan wel maar dan moet er eerst iemand joinen volgens mij, en niet in je eentje een game kan starten of wel?