Cant wait .. CoD4 is vet.. maar ik wil gewoon heerlijk kunnen scheuren en beuken met tanks.. .. Mp demo vond ik echt vet.. Weet iemand waarom die SP demo van Live is weggehaald? Ik kan hem niet meer vinden. Wat mij opviel met de explosie's, is dat er vertraging in zit.. erg vet.. en heerlijke sound effects .. Vrijdag te koop in de winkels.. nog paar daagjes.
Ik heb hem vandaag al gespot bij de Free Record Shop Rotterdam Centrum Lijnbaan Filiaal. 59,99. Ik heb hem besteld bij gamehubs. Neiging werd erg groot om hem vanmiddag al mee te nemen en die van gamehubs te verkopen maar goed, ik wacht nog wel even een paar daagjes
ja weet ik maar come on .. zelf BF2 zag er beter uit en die game is 2 jaar geleden uitgebracht en nog zonder AA voor de rest hou ik wel heel erg van deze games ... alleen vind ik het gewoon niet helemaal lekker aanvoelen op de een of andere manier
Ja maar Battlefield werd wel gemaakt met een hoger budget.. Als je het niet lekker vind aanvoelen is je keus toch al gemaakt .... Ik vind het juist ook heerlijk dat het niet zo realitisch is.. Speel die MP demo nog is en zet bij Video Options de onderste setting op Off.. Stabielere framerate en voorkomt imagetearing.. Zo speelt het ook wat lekkerder imo..
Ik heb precies hetzelfde. BF2 komt uit 2005, dan mag je nu toch echt wel iets beters verwachten. Ook van een studio van dit formaat. Wat me opvalt is dat de screenshots er veel scherper uitzien. De textures zijn veel scherper en ik zie geen kartels. Ik haal hem denk ik wel. Gameplay blijft fantastisch, en dat is waar het uiteindelijk toch om gaat. De SP speel je gewoon in een keer goed uit zodat je bijna alle achievements hebt, en dan ga je gewoon puur voor de MP.
Ik moet zeggen dat de Singeplayer echt heel vet is. Het is ongeveer hetzelfde idee als de MP, punten innemen, maar het is wel heel vet gedaan. Zeker onder de indruk.
je heb hem dus man ? en hoe speelt ie online ? en heb je al wat mappen gespeeld ? en isshet nog een beetje opgefrist vergeleken met de demo of niet ? Ik ben namelijk vanmiddag in de stad en misschien dat ik hem dan wel haal als JIJ zegt als ie te doen is *) ik hou namelijk meer van dit soort games dan Ala Call of duty. Maar ik twijfel gewoon nog en dat heb ik nog nooit echt gehad met games, of het is het wel of niet , en bij deze is het Wel? niet? Wel? enzo verder
De gameplay filmpjes etc komen mij wat arcade-achtig over. Is het te vergelijken met BF2 of meer met COD4? Ben nu nog niet echt overtuigd namelijk, hoewel het er wel redelijk uit ziet maar de gameplay is voor mij het voornaamste
@ Proceela en Loonens. Ik weet niet hoe goed jullie Engels is, maar via de link hieronder kun je lezen hoe mensen het bevalt of tegenvalt. De link is van het forum van Gamespot.com. Maar is , zoals ik al zei, in het Engels. http://www.gamespot.com/xbox360/act...ml?om_act=convert&om_clk=tabs&tag=tabs;forums Wat ik ook wel eens doe, als ik twijfel over een game. Dan haal ik de game op zaterdag en speel hem het hele weekend. Is het dan nog niets, dan retourneer ik de game op maandag. Dan krijg je een tegoedbon. Ik heb de game nog niet binnen. Zal dan morgen wel worden.
Hmm, opzich klinkt het wel leuk, soort van BF2 op de xbox. Ik ga hem sowieso nog niet halen voorlopig, eerst men huidige games uitspelen , ben ik nog wel ff mee bezig!