1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Frontlines: Fuel Of War

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tecnomic, 24 aug 2006.

  1. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel even jullie ervaringen mensen. Zitten een aantal van ons wel op te wachten denk ik.
     
  2. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    En toen.....................................

    [​IMG]


    :lol::lol::lol:
     
  3. Mongoose Marvin

    Mongoose Marvin Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    De solarfarm map is erg leuk en heel erg groot. Ik heb veel minder last van lag dan in de demo.
     
  4. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees er erg veel positieve dingen over! Straks thuis maar even de demo downloaden denk ik, als dit nog mogelijk is :0
     
  5. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste indruk na een uurtje spelen:
    Een mooie game, die draait op de Unreal engine... Grafisch is hij wel wat minder, maar als je 32 man online tegelijkertijd wilt laten spelen via 1 spel kan dat ook niet anders... Er zitten coole wapens in en je hebt echt het gevoel dat je in een oorlog zit... Je computer gestuurde maten schreeuwen van alles... De game is tactisch van opzet, maar is wel intens genoeg om een goede first person shooter te zijn... Je kunt van alles gebruiken, deployable units via grond en lucht (kleine robots), stationairy guns, helicopters, diverse tanks, gepantserde wagens met schietunit, en ga zo maar door... Het heeft iets weg van Battlefield Modern Combat 2... Maar toch is Frontlines FoW ietsje anders... En de game is zeer toegankelijk...

    Het spel draait goed, maar niet perfect... Je moet rekening houden met af en toe framerate dips... Het hindert het spel niet, maar valt wel op... Ik heb er niet zoveel moeite mee, het is hooguit een beetje jammer dat het niet altijd vloeiend gaat, maar ik vind het spel boeiend genoeg om te behouden... Online zul je behoorlijk tekeer kunnen gaan met dit spel... Het is geen Call of Duty 4 of zo... Het draait om tactisch en strategisch gamen, niet alleen maar simpelweg vijandelijke soldaten neermaaien... Je moet steeds de frontlinie zien te verplaatsen in het nadeel van de vijand door punten in te nemen... Wat dat betreft lijkt het zeker op Battlefield MC2...
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2008
  6. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    zit er nu coop in a la graw??
    (ik bedoel team vs ai)
     
  7. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, geen coöperatieve gameplay... :D Team vs AI? Volgens mij niet...
     
  8. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan alleen maar zeggen dat ie heel vet is. Onderhand de SP uitgespeeld en vollop bezig met de MP.

    Het een een beetje een mix tussen COD4 en BF. Vaak heel intens en close combat, maar je kunt ondertussen ook in een helicopter stappen en vanaf boven tanks en APC's beschieten. Lag is er trouwens niet, omdat er bijna alleen maar deticated servers zijn van de ontwikkelaar zelf. Erg fijn dat dit nu ook eens bij Xbox games gebeurt.

    De MP is waar je het vooral voor moet doen. De SP heeft een verhaal met cutscenes en ik heb echt een paar hele spannende momenten meegemaakt. Je kunt hem wat kort vinden, een uur of 6, maar uiteindelijk koop je hem toch voor de MP.

    Voor de achievement-whores, ik zit nu na 6 uur gamen op 725G, en als de Ranked Servers het zouden doen had ik nu 900G kunnen hebben. Heel easy.
    Er is nog een 100G achievement die secret is, geen idee waar die toe dient.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2008
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    had gisteren de demo nog is gespeelt en vind het niet goed.Het duurt veel te lang voor je tegenstander neergaat.
     
  10. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    De demo is ook een stuk minder dan het volledige deel. Dit zegt iedereen die de demo en het spel heeft gespeeld.
     
  11. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel goede game al moeten ze wel wat doen aan dat irritante respawnen.
    Gisteren tijdens 1 game 7 keer gekilld achter elkaar en kon maar net mijn ogen knipperen want daar lag ik alweer, je respawnt heel vaak voor de loop van een tegenstander.
    Ook moeten ze wat doen aan elke keer dat deployen.
    Ik heb al een keuze gemaakt welke wapens ik wil hebben en wil dat niet elke keer weer voor mijn snufferd hebben.
    Dan moet je eerst weer 5 seconden wachten tot die tijd weer is afgetikt en dan moet je weer op x drukken om in het spel te komen en dat duurt weer een paar seconden.
    Doe het net zoals in cod maak een selectie van je wapens en wil je dit wijzigen druk dan gewoon op start en wijzig je wapens.
    Maar nu krijg je elke keer dat je gekild wordt dit menu weer voor je kiezen.
    Voor de rest een lekkere game en helemaal speciaal met die hightech wapens.
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    heel veel beter daar geloof ik niks van.Als ik lees van die dat het gekocht hebben
     
  13. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo ook gespeeld en is niet heel veel anders blijft gewoon een toffe game.
    Er gebeuren niet van die rare dingen als in bv cod waar ik hiervoor regelmatig mee bezig was.
    Je kopt geen granaten terug van mannetjes die ergens aan het andere kant van het level een granaat gooit en die toevallig net in je broekzak belandt.
    Of dat je voor jou gevoel net iemand hebt doorzeeft met een magazijn met je p90, en in de killcam ziet dat je vrolijk met je buurman staat te kletsen.
     
  14. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, misschien pik ik m zo ook wel op. Is hij inmiddels officieel uit? Ik moet het namelijk hebben van de FRS's en Dixons e.d. winkels.
     
  15. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem gisteren gehaald bij de frs en volgens de verkoper lag hij dinsdag al in de winkel
     
  16. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, nice. Ik heb nog even wat filmpjes gezien en 't lijkt me tof. See you soon }:]
     
  17. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    gamertag goeroe 360 en zie je op het slagveld
     
  18. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is ligt hij nu in de brievenbus... Voeg me toe aub
    tag: Goof R dam
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2008
  19. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m net gekocht. Vanavond even de SP checken en dan maar aan de multi beginnen. Ik heb jullie via xbox.com toegevoegd/geaccepteerd dus vanavond even op Live kijken of 't goed gegaan is.
    Ik heb er zin in }:]

    Edit: Cool dat er voor multiplayer de optie in zin Squadrons te vormen. Altijd handig.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2008
  20. Mongoose Marvin

    Mongoose Marvin Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamertag: Mongoose Marvin
     

Deel Deze Pagina