1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Frontlines: Fuel Of War

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tecnomic, 24 aug 2006.

1. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je. Ik hoop dat Nikki wint! Ik heb al op haar gestemd.

Laatst bewerkt: 1 mrt 2008
  2. Nordin

Nordin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

3. 7719

7719 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gefeliciteerd dan:)

4. Mongoose Marvin

Mongoose Marvin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dank je. ze heeft gewonnen.

5. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Frontlines: Fuel Of War Special Edition

Inhoud:

Frontlines Fuel of War: Special Edition features an exclusive hardback art book. You will also receive a limited edition t-shirt as well as the official Frontlines: Fuel of War soundtrack which lends its individual sound from a mash up of New Metal, Electro beat and orchestral tones. Just when you thought that was enough, you get a poster thrown in for good measure.

Additional Content
    Exclusive Art book
    Limited edition T-shirt
    Official Soundtrack
    Poster

Jammer dat ze in nederland niet te koop zijn =(

6. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    wat een slecht spel zeg, mijn verwachtingen waren blijkbaar te hooggespannen.

ik las een paar pagina's terug over plotwendingen in het verhaal, die moet ik nog tegenkomen en aangezien ik de game in een paar uurtjes heb uitgespeeld zal dat wel niet meer komen.

dan online: echt ongelofelijk wat een chaos. je wordt van 100 richtingen belaagd, iedereen rent als een kip zonder kop door elkaar heen en dan het feit dat je bijna een hele clip in iemand moet pompen om hem neer te leggen plus de vage mist als je in de verte kijkt.

morgen maar kijken of ik hem kan ruilen tegen de orange box of dmc.

7. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met één headshot of 3 kogels fatsoenlijk geplaatst heb je toch echt iemand neer hoor :).

En chaos, tsja het is ook niet bepaald een tactische shooter. Iedereen wil gewoon zo veel mogelijk kills halen en de linie verschuiven.

Vraagje: Je kan een bepaalde rol aannemen online. Ik kies bijv. voor Ground Support. Dan gaat rechts onderin een balkje lopen en krijg je nieuwe items/wapens. Maar als dan de volgende ronde begint is alles weer weg :confused:. Hoe zit dit precies? Behoud je die wapens en gadgets niet ofzo?

8. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    tip : koop de pc versie !

Ik hoorde een vriend van me ook al over die mist als je met je sniper bijv kijkt .. dat heb je dus helemaal niet in de pc versie .. en ik ben echt helemaal verslaafd aan deze game worden :thumbs:

En de veldslagen zijn weer als vanouds net als in de tijd van bf 2.. en ik ben blij dat de nadruk nou niet zo erg ligt op de voertuigen , maar meer op infantry en bijhoorende zaken !

Ik ben echt super blij dat ik deze game heb gehaald dan wel voor de pc :b:

9. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de verhoudingen hier ook wat beter liggen dan bij BF2. Het is lang geleden hoor, dus schiet me er niet op af, maar als je daar in een tank stapte haalde je zo 10-15 kills achter elkaar. Hier heb je meteen van die leuke drones op je dak ;). Als soldaat moet je echt niet als een kip zonder kop rondlopen, want de raketten en kogels vliegen om je oren. In een voertuig ben je ook zeker kwetsbaar. Ik vind het goed uitgebalanseerd.

Alleen als iemand me even dat gedoe met die 'rollen' uit kan leggen :).

10. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou vindt de wapens juist helemaal niet gebalanceerd.
    Je hebt eerder iemand neer met een assault geweer dan met een heavy assault en dat lijkt me toch niet echt gebalanceerd.
    Met een sniper heb ik ook wel wat problemen plaats je lekker een kogel gebeurt er niks en moet dan nog een kogel of 4 plaatsen voor iemand gekild wordt.
    Ook zijn die drone's veel te overpowered mag wel ietsje minder.
    Maar voor de rest een prachtig spel en je kan echt van alle kanten neergeschoten worden en dat maatk het spel juist zo spannend.
    Je krijgt in de street echt zo'n verlaten gevoel af en toe zie je iemand de weg oversteken en krijg je echt het idee dat jij en je teammates stukje bij beetje de stad moeten veroveren.
    Dat iedereen als een kip zonder kop rondrent is jammergenoeg wel waar.
    Maar goed dat heb je in elke spel wel een beetje zoalng je niet met je eigen clan speelt.
    Met je eigen clan (dus je eigen taal) kan je afspraken maken en maakt gewoon een squad aan en kan dus met elkaar chatten in het spel.
    In cod hoef je ook niet zonder een clan tactiek te verwachten en loopt iedereen ook als een kip zonder kop rond.
    Dus zoek een nederlandse of buitenlandse clan die dit spel speelt en dan kan je wat meer tactiek toepassen.

11. Goof R Dam

Goof R Dam Goof R dam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het tot nu toe een erg vet spel. Ik heb niet z'n problemen met het snipen en zo. Je moet toch echt voor een headshot gaan wil die een beetje snel gaan leggûh.

Ik heb meer een probleem met servers joinen! elke keer : " session is not availeble " terwijl m'n routor op "open staat" iemand een tip??

12. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Oké headshot is meestal wel een kill maar vind gewoon als je iemand met 4 kogels moet raken gewoon teveel.
    En ook het verschil met de gewone guns is niet groot.
    Neem (kom ik alweer) bv cod daar zijn de wapens gewoon goed uitgebalanceerd.
    Een zwaar machinegeweer brengt een hoop schade aan maar is traag en een uzi bv is snel maar brengt minder schade aan.
    En dat mis ik een beetje in dit spel, ik zie bv geen verschil in schade met een assault en specialforces gun.
    Maar ook een heavy assault geweer brengt ook niet zoveel schade aan en moet nog echt een heel magazijn legen op iemand.

13. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    ik had weinig verwacht van deze game. Heb hem voor een paar dagen gehuurd bij de videotheek. Moet zeggen dat ik toch verrast ben. Singleplayer is gewoon lekker knallen. En de droids zijn leuk bedacht. Grafisch ziet het er goed uit. Niet top maar goed. Ga alleen de singleplayer uitspelen (moet wel lukken in 2 dagen). Voor de multiplayer heb ik Call of Duty 4.

14. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, hadden wij hier in de buurt maar een videotheek met x360 spellen :mad:

15. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    das wel relaxt dat je hier ps3 en xbox360 games kan huren. Volgens mij koopt die gast ze gewoon in de winkel en verhuurt ze dan. Zal er wel flink aan verdienen.

16. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren voor het eerst de hele avond op een goeie server kunnenspelen en toch wel leuk spel geen lag en als je gewoon op het hoofdje mikt is 1 schot genoeg.

17. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister ook een goede server gevonden. Dan is het echt top. Helaas is ruim de helft van de rooms niet te joinen of laggen ze als een idioot.
    Misschien maar wat vaker zelf een room opzetten.

Ik vrees wel dat deze game aan de kant gaat voor Army of Two en RB6 Vegas 2.

18. Goof R Dam

Goof R Dam Goof R dam

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het niet. Het join probleem wordt denk ik op korte termijn toch opgelost. rb6 v2 lijkt wel leuk maar is niet vernieuwend. Ben die fps zonder voertuigen vliegtuigen aardig zat aan het worden. Wil gewoon grote veldslagen met veel man en veel mogelijkheden met gameplay als uitgangspunt ! Frontlines heeft nu denk ik een standaard neer gezet en hopelijk volgen er meer

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    batttlefield ziet er erg goed uit in dit subgenre

20. Goof R Dam

Goof R Dam Goof R dam

Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk is ook bfbc met meer man dan bf2 mc (was iets van 16 man toch?). Maar dit type spellen heeft een veel langer replay gehalte. En persoonlijk vind ik de chaos gewoon heel vet.

ps: Ik voeg jullie allemaal toe op m'n friendlist om wat meer frontlines spelers te kunnen treffen.(of je het accepteert is een tweede... maar goed)

Laatst bewerkt: 4 mrt 2008

Deel Deze Pagina