1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Frontpage] Spelfouten

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door FabianNL, 14 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ga je mond spoelen jongeman. En weet je serieus het verschil niet tussen vergeven of vergeten??? 8)

2. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Zucht, lees nou eerst even goed wat er staat.

3. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Zoek even het woord sarcasme op in het woordenboek als je wilt.

Ik snap trouwens je punt niet helemaal. Je wilt toch als site steeds beter worden..? Dat mag ook wel in de kleine puntjes hoor.

4. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Dit is niet eens een punt. Ze zijn nu met 2 crewleden en hebben het met al die info die er nu komt hartstikke druk, zoals ik al zei, het valt echt mee, in een gemiddeld Nederlands dagblad is het meer. Als je het hier niet goed genoeg vind dan ga je weg. Als jij een betere site vind, met meer info en minder spelfouten, dan ga je daarheen.

Ga jij nu maar eerst de basisschool afronden, en goed leren lezen :)

5. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    WTF? Hulp is hier echt niet gewenst he? De topicstarter wil gewoon helpen door een spelfoutje aan te wijzen. Lekker gaat het hier: Als je het beter weet, rot dan maar op.

En oja, achter een 'belediging' zet men in het algemeen geen vriendelijke smilie. :{

Basisschool.. Look who's talking..

6. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Kritiek word hier heus wel gewaardeerd. Maar ik ben het er niet mee eens, en dat mag ik vinden. Ik geef alleen maar dat het echt meevalt, en dat ze er niks aan kunnen doen.

Je mag het niet met me eens zijn, maar dat moet je op een normale manier duidelijk maken.

7. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Dat mag je ook vinden. Maar dat mag jíj ook een normale manier zeggen, en het niet afdoen als 'gezeur'.. Met zulke reacties krijg je nou niet echt het idee dat kritiek gewaardeerd wordt. En dat idee had ik ook al niet meer.

8. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ik doe meer dan normaal. Als ik het gezeur vind dan zeg ik dat. Zonder een persoonlijke aanval. Wat jij doet is persoonlijk aanvallen, vooral met je avatar en signature. Je hebt alleen maar kritiek zo te zien, daar bedoelde ik op.
    Het was geen persoonlijke aanval, iets wat jij niet in kan zien.

9. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Les 1 van het discussieren: Doe een mening van een ander niet af als gezeik. Dat heeft idd níets met persoonlijk aanvallen te maken.

Ik val helemaal niemand persoonlijk aan. Ik geef mijn mening. En door mijn signature? Ik laat mensen een mening lezen, die hier snel gecensureerd wordt door mensen die zogenaamd openstaan voor kritiek. :{

En ik heb niet alleen maar kritiek. Ik vind xbw.nl zelf harstikke goed, daar haal ik veel info vandaan enzo. Het forum gaat helaas alleen maar achteruit. En dát is ook geen persoonlijke aanval, maar een mening.

10. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    is dit slow chatten?

11. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3

Let's agree to disagree

Dit is voor jouw, en als ik jouw zal ik hem maar heel goed doorlezen, Shcaap heeft gelijk, dit gaat op een slowchat te lijken. Dit is nog steeds van kracht. En ik ben eigenlijk ook niet slim dat ik op die onzin argumenten van je inging. Alle post mbt tot bovenstaande discussie zullen worden verwijderd. Als iemand over de typfouten nog wat nuttigs te zeggen heeft, mag dat natuurlijk.

12. JeaR

JeaR Capiche?

Leuk Bevonden:
    0
    Forget it... Te Offtopic

Laatst bewerkt: 14 aug 2005
  13. FabianNL

FabianNL Guest

Typ foutjes dus maar achterwege laten de volgende keer?:)

14. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie echt bijna nooit typfoutjes, maar als jullie er aan storen, dat kan. Maar ik vind het echt meevallen :)

15. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Beetje overdreven dat ze nu elk klein onnodig spelfoutje gaan opzoeken, deze draad kan toch dicht de spelfout is gemeld... Tenzij we één centrale spelfouten draad openen waar we Mirik kunnen helpen met spelfouten.

16. Volkoren

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan ook een PM sturen naar iemand van de crew, en die geeft het dan door.

rikkel, je hebt gelijk.

Wel bedankt voor het melden trouwens Fabian.

-Closed.

17. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Boys, als jullie storende spelfouten zien dan kunnen jullie altijd via het contact form de redactie bereiken! Ik waardeer het echt, soms ben ik er met mijn hoofd niet bij, soms is het laat etc. Vooral als je zo veel typt en schrijft als ik, dan is het onmogelijk om 100% focussed te zijn de hele tijd!

Anyways, thanks!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina