1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Frontpage van xbw

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Stifke, 21 mei 2004.

1. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Behoud gewoon respect voor elkaars mening.. Ik kan het weten!!! (kijk een paar pagina's terug.. Heb ik van geleerd :cool: _0/ )

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Pejannl is de laatste tijd wat overwerkt. Met welk been hij ook als eerste uit het bed stapt het is altijd de verkeerde. Offtopic-post komen overal wel voor en sommige mods reageren er anders op als andere. Als alle mods op de zelfde lijn zitten is het voor iedereen een stuk makkelijker. Dan weet je tenminste hoe ver je kunt gaan en welke regels je moet hanteren. Nu is bv. Graveheart heel schappelijk maar toch wel consequent. Zo kan het dus ook : goede mod en iedereen kan het met je vinden. Ik denk Pejannl dat je het zo beter kunt doen ipv iedereen meteen afzeiken en dan ook nog eens PM sturen (waar je al helemaal niet op zit te wachten) als iemand een keer offtopic reageerd.

3. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Laat ik maar het goede voorbeeld geven,en gewoon een keer ontopic reageren.

Deze special ziet er super mooi uit,en is vele malen beter dan bijvoorbeeld de Rs2 special.

Mijn complimenten!

Angelo

4. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    W00T! Deze is echt meesterlijk! _O_

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    IK, en vele anderen kunnen de filmpjes niet kijken die op de mainpage staan. Hij laat dan (heel lang btw) en dan gaat ie iets vaags doen, gevolgd in een korte error, waarna we alleen het geluid horen, maar niet het bijbehorende beeld zien...Iemand een oplossing...:confused:?

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    yup divx downloaden.

http://www.divx.com

je moet de clips opslaan door "Rechtermuiskop opslaan als" te doen op de link, anders kan 't inderdaad niet.

1 persoon vindt dit leuk.
  7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja sowieso is het opslaan op je eigen schijf effectiever dan het 'streamen'. Ook kan je nog wel eens bepaalde codecs missen, zoals in dit geval DivX.

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Oke, bedankt, ik zal het proberen:) Raar dat ik dat 'vroeger' nooit had.

edit;/ jeej, hij doet het weer :) Thnx

Laatst bewerkt: 6 jun 2004

Deel Deze Pagina