@darkzell ja die worde verkocht ja ouder dan 6 maande 15 euro en nieuwer 35 ofzo @N.e.r.d nee dat hoeft niet
Bedoelen ze dat de game niet ouder dan 6 maanden mag zijn in de zin van gekocht of van uitgegeven. Want anders zou je bijvoorbeeld DOA 3 in kunnen leveren die je net 3 maanden hebt ofzo, daar dan 20 euro inruilkorting voor krijgen, en dan GR1 nemen voor 17,50...en zou je ook nog is 2,50 erbij moeten krijgen.....
Ze naaien je echt bij de Free Record Shop. Een vriend van mijn wou Settler 5 terugbrengen, omdat ie na een paar dagen spelen een beetje tegenviel. Ze wouden er maar 15 euro voor teruggeven, terwijl ze hem voor 30 a 40 euro weer verkopen.
ik had het ook gezien bij de freerecordshop in deze tread heb ik alles gezet wat er op het infoblaadje stond die ik bij de freerecordshop heb gehaald http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=69371
Vandaag bij de FRS een game (10 euro retour!) ingeleverd. Werkt heel goed. Ze vragen wel om een legitimatiebewijs en de in te ruilen game moet in de FRS computer voorkomen. Op de site van FRS heb ik vooraf gekeken. Nu heb ik zojuist de Urbz voor 20 euro kunnen aanschaffen. Dás toch leuk. O.ja de FRee Id paskorting is hierbij niet van toepassing. Ook in het rekje van 2e handse games stonden hele aardige recente games vanaf 15 euro te pronken. Kun je toch lekker voordelig ook de nieuwere games aanschaffen.
Ja dat kan, maar dan krijg je maar van 1 game de extra inruilkorting. Ik heb gisteren ook games ingeruilt, maar ik kon er maar 7 van de 19 inruilen. Als er 1 hééél klein krasje op zit mag je 'm niet inruilen. 1 van de 19 stond niet in hun computer en 2 andere waren te oud.
Hier doen ze echt stom bij de FRS. Ze zeggen dat ze maar 10 games per dag in mogen nemen, nogal logisch als ze dan zo'n leeg rek met pre-used games hebben staan. Kom ik daar met 2 vrienden aan en 23 spellen in totaal...
he maar effe voor de duidelijkheid, wat word er nou bedoeld met de games moeten in de computer staan? dat betekent toch dat je ze dan bij de free record shop heb moeten gekocht?