Cool, hier bij ons in het dorp liggen alleen maar PS2 games, misschien net 2 xbox games maar meer ook niet Gaat vanmiddag weer ff kijken. Wil ff kijken of ik Fable/Ninja Gaiden kan bemachtigen
voor de mensen die in Den Haag en omstreken wonen, FRS Frederik Hendriklaan heeft o.a Sudeki en Fable liggen voor 15.Liggen er al een aantal dagen,ook Zelda de nieuwe Gamecube 35.00,Silent Hill 4 The Room Xbox 35 euro
Ik ga vandaag ongeveer 4 tot 6 spellen inleveren. Ik hoop dat ik dan een beetje een noemenswaardig bedrag aan geld heb.
Ook wat oud spul bij de FRS ingeleverd, Prince of Persia, Tiger Woods 2004 en Riddick. Ik las hier ook ergens een post dat ze bij de FRS over krasjes moeilijk deden, hier in Bergen op Zoom keek die gast niet eens naar de cd! Wel legitimatie vragen trouwens. (Hehe Republic Commando lag er ook al voor 38,- ofzo, lekker laten liggen) Wat 2ehands toppers meegenomen voor 15,- euro : Colin McRea 04 Crimson Skies
Ik snap het niet meer. Kan iemand nog ff een keer uitleggen hoe het zit. Hoeveel geld krijg je voor bijv. serius sam
Woow ! Ik zag vanmiddag Ghost Recon 2 voor 35 euro liggen en ook nog een paar andere toppers. Catwoman namen ze jammer genoeg niet aan.
Ik ben vandaag naar FRS geweest, was echt bagger. Het leukste spel wat er was, was midtown madness 3. (dat spel is al saai dus moet je na gaan hoe saai die anderen wel niet waren) Nog een vraagje: Blijft deze actie voor altijd
Was er vanmiddag ook even ze hadden MGS 3 staan voor 35 euro een goeie titel maar ik hou er niet van.