bij mij hebben ze 2 spellen niet ingenomen omdat er "krassen" op zouden zitten maar het stome is dat ik het spel daar gekocht heb(nooit gespeeld) want ik had een 3 maanden live gekocht met fifa 2005 maar ik heb al pes4 dus heb fifa niet gespeeld en wou hem terug brengen maar ze namen hem niet in omdat er krassen op zitten.
Ja idd. Voor de meeste spellen heb ik toch 60 euro betaald. Die doe ik echt niet weg voor 7,50 cash of 10 euro korting. Ik wil toch mijn spellencollectie een beetje in stand houden en niet voor een paar euro van de hand doen. Heb het pas wel bij 1 spel geprobeerd omdat ik die niet zo leuk vind, Robotech Battlecry, maar die stond niet in het bestand :{ Maar voor mijn overige spellen zou ik het zonde vinden om die zomaar ff bij FRS in te leveren zodat zij ze weer met winst kunnen doorverkopen. Dacht het mooi niet
nee ik koop ook nooit meer daar ik heb 3 spellen daar gekocht en altijd zitten er krassen op en geeft me xbox fout meldingen.(vooral bij ea games)
EA gebruikte (of gebruikt nog steeds) DVD's van slechte kwaliteit. Heeft verder niks met FRS te maken.
maar ik heb ook wel eens ea spellen bij andere winkels gekocht maar daar had ik geen last van krassen en fout meldingen.
Is EA de boos doener? Zullen we het ze vragen Nee ik vind die EA games ook (bijna) allemaal zuigen. ONTOPIC: is het de mooite waard? (voor een EA game natuurlijk wel dat snap ik ook)
Dat er krassen op de dvd's zitten die je bij de FRS koopt, ligt er waarschijnlijk aan dat de FRS de dvd's uit het doosje haalt om achter de kassa te bewaren.Daar zitten ze volgens mij maar in die papieren hoesjes en zo komt wel snel een kras op een dvd
Lekker dan ruil je een spel in ouder dan een half jaar krijg je net zo veel korting als dat je je pu pas gebruikt en dan ben je dat spel ook nog is kwijt, beetje vaag...
het komt omdat frs medewerkers, per dag 3 artikelen (weet niet zeker mijn broer heeft daar gewerkt) mee naar huis kunnen nemen om de volgende dag weer braaf terug in de winkel te leggen
Hoeveel spellen kun je nou tegelijk inleveren en wat zijn jullie ervaringen met het wel of niet inleveren wegens krasjes? Is het bijv. dat als er 1 minscuul krasje op zit dat ze ze niet inleveren?
Kom op mensen, reageer ff. Ik ben van plan vanavond die spellen in te leveren maar als ik maar 3 spellen in kan leveren ga ik niet dus antwoord aub.