1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fuel

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 19 aug 2008.

  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    In het echt is dat ook wel zo. Kijk maar eens naar Dakar. Daar zie je ook weleens grote kale vlaktes.
     
  2. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik heb de game nog niet gekocht, maar als ik de filmpjes bekijk erger ik me echt aan het geluid wat die voertuigen produceren, opgevoerde stofzuigers zonder zak. Of heb ik het fout?
     
  3. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Het geluid kon inderdaad beter, maar stoort niet echt. De gameplay is echter helemaal ok.
    Enkel stoppen omdat je eigenlijk moet gaan slapen is een nadeel, want dat lukt niet zo vlot...
     
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik ga hem vanmiddag halen ;) De review van Gamekings heeft me overtuigd en de gameplay movies met die enorme oppervlakte. Die soort grand canyon ziet er geweldig uit!
     
  5. ventouxfreak

    ventouxfreak Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Map Editor?

    Hoi
    Binnenkort ga ik Fuel halen. Kan iemand mij vertellen of de map editor die on-line te gebruiken is ook off-line beschikbaar is in de singleplayer? Heb (nog) geen gold-abonnement maar overweeg deze wel.

    bvd*) ciao
     
  6. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    die map editor kan je wel gebruiken alleen het racen kan niet offline, best wel nep vind ik dat als je geen live hebt.
     
  7. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Kheb em gehaald hor, allemachtig wat is die game groot zeg. Je kunt je al kwijt rijden in het eerste gedeelte van de map, kan niet wachten tot ik in de canyon kan rijden.
     
  8. bleisboi

    bleisboi Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem morgen denk ik halen. De Gamekings waren er positief over. Meestal hebben ze wel gelijk, dus hopelijk nu ook!
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hoe lang duurt het ongeveer om van de linkerkant naar de rechterkant te rijden? Wat zou ongeveer het snelste zijn?
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik had ergens in een (p)review gelezen dat die persoon er 2,5 uur over deed ofzo...
     
  11. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Dit is volgens mij weer zo'n game die binnen nu en een paar weken voor de helft van de prijs staat zoals ook met Race Pro het geval was. Mocht hij op kort termijn 30 Euro kosten zal ik Fuel zeker gaan proberen.
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    35 euro nu niet goedkoop genoeg? :+

    Ik skip hem helemaal maar, moet nog 3/4 DS games gaan kopen en nog wat 360 titels einde dit jaar.
     
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    €60 betalen voor n game??
    Hebben jullie nog nooit van www.gamehubs.com gehoord?

    Een xbox360 game kost meestal zo'n €33-€38 euro incl verzending hoor!

    Heb net 1 jaar Live besteld (€3:cool: en 2100 pnts (€18).. Het wachten is op Fuel (ik dacht dat ik €33 heb betaald).

    ---

    Niet handmatig kunnen schakelen is idd balen :mad:
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2009
  14. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem voor 44 euro gehaald bij mediamarkt ook wel nette prijs.
     
  15. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb hem net van Gamehubs vandaan voor 34 euro
    Best wel een goed spel maar geen topper.
    Het is erg dood op de weg dat stukje wat ik speelde
    Alleen maar GEBIED en nog maar eens GEBIED , heb volgens mij nog geen enkele rijdende auto gezien in free roam.
    En wat ook erg irritant is als je bijvoorbeeld in de water rijd dat je 15-20 seconden moet wachten totdat je verder kan rijden
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Huh 8) Hier rijden er vrachtwagens rond in het spel en als je in het water rijd, dan binnen een paar seconden gaat alles weer verder.
     
  17. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb egt bij sommige plekken dat ik soms 15 seconden moet wachten :confused:
    Maar bij het stukje waar ik ben dus het begin is het erg dood
     
  18. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Bji mij regelmatig een vrachtwagenachtig ding te zien dat lekker over de baan scheurt, en moet maar enkele seconden wachten als ik in 't water ben gereden.
     
  19. MisterT

    MisterT Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net begonnen en op zich is het wel een goede game (vooral anders). Het is wel een beetje doods in het begin. En ik vind de dag/nacht cyclus irritant. Het gaat een beetje te snel en de zonsondergangen zorgen voor een berg licht in je gezicht zodat je de weg niet goed ziet.
     
  20. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb je die ene race gedaan dat je gewoon met een normale bak kan rijden ?
    Damn zeg wat was dat een hel zeg dat heb ik volgens mij 40x overgedaan omdat de kleinste foutje meteen Game Over was ...
    Met die auto was rijden echt onmogelijk.
    Leek net of je op ijs aan het rijden was maar met de Buggy en de Motor valt het wel mee
     

Deel Deze Pagina