Ben nèt begonnen met de game, maar liep meteen tegen een nadeel aan: had mn stuurtje neergezet, kabels erin en de game gestart...is de eerste race op n motor! Is met n stuurtje niet echt te doen, 2de controller aangezet maar dat pakte die niet dus ik moest helemaal afsluiten en opstarten met de controller. Is er n makkelijkere manier zodat ik kan switchen tussen wheel en controller?
Gisteren van het eerste kamp gereden naar het tweede. Ben bijna 45 minuten onderweg geweest! . Tof dat ik er ook nog een achievement voor kreeg toen ik aankwam ook!
45 minuten?? doet me denken aan die 1 uurs challenge bij testdrive unlimited... of is t bij deze gewoon rijden naar de andere kant van de map... Ik heb deze game vorige week aangeschaft.. en ik ga m van de week eens test rijden... (heb prototype en halowars ook gekocht, en die trekken meer aan me)
Draadloze controller of met draad? Als je met draad hebt moet je gewoon in hetzelfde USB slot doen als het stuur, dan wil het wel volgens mij. Als je draadloze controller hebt moet je denk ik uitloggen met je profiel en dan weer inloggen met je controller.
Vanavond deze game even gespeeld maar ik twijfel nog steeds. De besturing van de motor ging nog, maar de buggy was al erg aan het glijden. Kan iemand mij vertellen of de besturing van de 'grotere' voertuigen wat beter is?
hangt er vanaf, welk terrein, type auto, snelheid waarmee je de bocht neemt. de auto's/buggy's driften nu eenmaal gemakkelijk.
Demo: Even kijken of ie er al is edit: Nope. Waarom wordt er zo vaak gelogen mbt demo's? edit2: Via 'All Games > F > Fuel' Kom je er wel. 1.13 GB
Same here, zo snel ik hem gedownload had zo snel heb ik hem er ook weer afgegooid. Zonde, had best wel wat van deze game verwacht. :{
Ik heb em net paar uurtjes gespeeld en ik vind em best cool om gortig lomp overal doorheen te gassen. Weet iemand of je in freeride het dag/nacht zelf kan instellen? dag is toch iets handiger dan in het donker
Ik ben van mening dat dit spel best wel wordt ondergewaardeerd. Spel pas aangeschaft, maar ik was overdonderd door het uitgestrekte gebied, dit is nog nooit eerder vertoond in een spel en gezien de grote van de map is het grafisch gewoon goed te noemen. De singleplayer heeft een speelduur waar veel games tegenwoordig niet meer tegenop kunnen, er is meer dan zat te doen in het spel, leuk om ook eens wat meer variatie te zien in een racespel. Dag- en nachtcyclus en weerveranderingen geven het geheel een leuke toevoeging. Af en toe zijn er wel wat popups, maar dit wordt door mij niet als storend ervaren. Wat wil je met een zicht tot wel 40 km, met helder weer uiteraard. In sommige games heb ik je dit uitzicht geen eens met je snipergeweer. Je hebt bepaalde uitzichtpunten, welke met een vlag worden aangegeven, het is aan te raden om daar eens van het uizicht te genieten.