Met de traditionele....bla bla.... gaan ze op een compleet nieuwe manier ontwikkelen dan? Beetje promopraat als je het mij vraagt. Want 4 blu-ray's (50gig) is iets van 22 dvd's oid. Zie ik niet echt gebeuren en ik geloof er niks van dat er technieken zijn die voor een compressie kunnen zorgen van een factor 22
Begint er steeds beter uit te zien. Het lijkt ook echt een grote wereld te worden. Het lijkt wel of je ook een soort stunts kan doen, want dat zal me wel vet lijken.
Omg ziet er tof uit. Ik stel me voor dat je van punt A naar B moet en dat je zelf je weg kan bepalen, dat met 16 man tegewn elkaar word echt cool.
Dat is de bedoeling ja. Maar zoals je weet is het altijd even afwachten tegenwoordig. Maar de trailer is tof. Alleen jammer dat het CGI is.
lol, burnout paradise is zo groot als een postzegel vergeleken met de groote van deze game.. wow. En na het zien van de CG trailer.. cockpit view bevestigd?
Sorrie maar hier moest ik echt even om lachen! WTF!!!! Zo'n screen geef je toch niet aan de pers?? Maar de trailer is echt geweldig gedaan, ze willen ook in de game de grote van bijvoorbeeld een tornado over brengen dat je er dus ook echt bang van word als je er in de buurt komt. Dat zijn vette dingen, zeker een game voor mij om naar uit te kijken.
Ik ben erg benieuwd naar deze game. Ik hoop dat het toch een beetje arcade wordt. Ik vind de setting van de game daar meer bij passen. Het ziet er wel gigantisch groot uit en het zelf bepalen hoe je van A naar B rijdt is geweldig . Eigenlijk zouden ze hier een soort van MMO Racegame moeten maken, maarja.
Ziet er best vet uit. Verwacht er ook wel een arcade game van. Codemasters gaat toch steeds meer naar de arcade kant toe. Zou bij deze game ook wel wat beter passen.