Meh, weer geen cockpit view! wel de hele tijd laten zien in de trailers maar dan niet in de uiteindelijke game stoppen.. erg jammer.
Nou weet ik nog steeds niet of er een split-screen in zit. Dat vind ik wel echt een must voor racegames.
Des te meer ik zie, des te harder het allemaal gaat tegenvallen.. een preview die ik had gelezen was ook nog niet echt onder de indruk. Het idee is erg, erg tof.. maar ik moet echt nog even afwachten of het wel gaat werken, zoals ik al zei.. geen cockpit view, maar 2-3 views waaronder ook geen bonnet view. Online heb je GEEN weersomstandigheden, dus geen tornados online, geen regen, sneeuw, etc. Ik weet het niet.. deze zou best wel eens tegen kunnen gaan vallen, ik hoop het niet!
Meh, als er geen splitscreen en geen weersomstandigheden in multiplayer zitten word het wel erg karig allemaal. Misschien dat ik m dan uit de budgetbak vis om er mee te systemlinken maar ik hoop dat er gewoon wel splitscreen komt.
Ik heb het niet zo op racegames, maar dit is zeker 1 van de titels die ik ga halen. Gewoon dat free-roam racen met hele coole weersomstandigheden. Het boeit me vrij weinig of de weeromstandigheden er wel of niet zijn in online multiplayer .
Oh jammer dat... 1. Het geluid echt om te huilen is. 2. Het rijden op alle voertuigen (er staat namelijk ook nog een filmpje met een buggy op) er gewoon bagger uit ziet, geen wegligging het glijd gewoon over de baan. Ook lijkt het wel of er geen verschil in zit of je nou over zand of wegdek rijd. 3. Wat doen die vervelende pijlen onzin erboven? Ik dacht dat het een freeroaming racer was. Maar ik mag hopen dat dit niet het eind resultaat is, grafisch vind ik het er wel erg tof uitzien maar dat is het dan ook.
De clips komen wel van de PS3 af. Maar even serieus. Als ik het zo zie vind ik het ook tegenvallen. De voertuigen glijden zoals Grid. Het geluid is bagger en waar is de spektakel? Ik wil Tornados, windstormen.
Precies, ik keek echt heel erg uit naar deze game. Maar door deze beelden toch wel een stuk minder, en dat terwijl het idee achter de game geweldig is jammer alleen van de uitwerking. Misschien is het allemaal idd nog van een vroege build, als ze het geluid fixen, dat glijden en dat je die gare pijlen uit kan zetten ben ik tevreden.
Een demo heb ik nodig voordat ik een oordeel kan vellen. Dit ziet er leuk uit maar die andere filmpjes van de gameplay vind ik niet echt positief. Het ziet er allemaal een beetje vaag uit. En het moet wel goed rijden.