Het lijkt mij opzicht best een leuk spel, ik vraag me alleen af hoelang het leuk blijft om zo arcade te racen als je ook bijvoorbeeld races moet rijden van +- een uur.
Hmmm, opzich lijkt het me wel wat alleen vraag ik me ook af of het leuk blijft. Het ziet er sowieso wel heel goed uit en ik hoop dat er een demo onze kant op komt!
Kan niet wachten op deze game. Ik kwam vorig jaar in september ongeveer deze game tegen. Nou heb ik tot aan eind april dit jaar er niet meer zo naar gekeken, maar ik nu kan ik niet wachten totdat deze in de winkel ligt. Ik had eigenlijk gehoopt dat er nog een demo op marketplace komt, maar wie weet komt die ook nog wel. Ik vind die open wereld zo vet, dat wordt zo lekker toeren. Ze zeggen ook dat sommige races 4 uur duren. Hoop dat het echt een goede game gaat worden.
Volgens mij zou dat best eens kunnen kloppen. In de PU stond een preview waar ook werd gezegd dat races enorm lang konden duren. Zo vreemd is dat volgens mij ook niet, je kunt in Forza immers ook zo anderhalf uur rijden.