1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Full Auto

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 29 okt 2005.

  1. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt point to point en circuit en rampage en alles maar bij arcade races heb ik ze nu allemaal unlocked bij time trial staan er echt maar 8. Ik vind alleen die highway in de bergen wel irritant.
     
  2. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Is deze game zo een genre gelijk vigilante 8 in de tijd op de ps1?
     
  3. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    ja, je mag het gerust een kloon noemen. Of het een goede kloon is of een slechte kloon laat ik aan jullie over :)
     
  4. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh dan ga ik hem mss eens halen heb namelijk zoveel fun gehad in de tijd met vigilante 8 was echt wel vet om te spelen die game *)
     
  5. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ik heb Vigilante 8 dus ook veel gespeeld en die vond ik toch leuker dan deze game, veel leuker en uitdagender.
     
  6. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk gezegd, maar hier in Den Haag is Full Auto dus NERGENS te krijgen... De gameshop waar ik het spel heb gereserveerd beweert dat de game is uitgesteld tot maart 2006... :confused: :confused: :confused:

    Klopt dus niet als je beschouwt dat mensen het spel al hebben (PAL-versie neem ik aan) en dat de game bij diverse online shops verkrijgbaar is (Ned-Game, Dim+, etc.) :{
     
  7. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat slaat nergens op, Hier in het zuiden van groningen ligt hij al bij de bartsmit en de plaatselijke gameshop. De dixons zou hem van het weekend binnen krijgen...:{
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Ik heb het spel nog nergens gezien, vandaar mijn vraag lieverd. Ik dacht ook dat hij wat later uitkwam maar goed.
     
  9. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel donderdag al gehaald, gewoon bij de mediamarkt. Ik zou niet weten waarom hij nergens anders te koop is.
     
  10. deefnl

    deefnl addicted

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel ook gehaald bij de mediamarkt .Maar ik heb alleen een probleem als ik op live ga staat er dat ik niet mag hosten en alleen maar maar joinen is dit normaal of heb ik ergens wat fout zitten in mijn config .Ik heb dit probleem alleen maar in full auto.Misschien hebben dit meer mensen of juist niet maar dan weet ik wel dat ik voor een oplossing moet gaan zoeken.
     
  11. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag gisteren full auto bij replay in den bosch liggen maar ik spreekt me niet aan.
     
  12. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben vrijdag naar me lokale gameshop gegaan. ze hadden em wel al binnen maar mochten niet verkopen. nu ga ik morgen bij mediamarkt kijken of ze em hebben.
    oh en voor de mensen die em wel al hebben, welk cijfer zouden jullie full auto geven van 1 tot 10?
     
  13. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel sinds gisteren binnen... Hier in Den Haag is de game nog steeds nergens te bekennen... Ik ben naar Leiden gereisd naar Replay, daar hadden ze stapels Full Auto games... Onbegrijpelijk hoe die distributie hier in Nederland werkt... Leiden ligt toch niet ver van Den Haag, zou ik zo denken...

    Ik vind het wel een geinige game, cijfer 7,7...
     
  14. Arie_Bombarie

    Arie_Bombarie Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou je er misschien wat over kunnen vertellen?

    Nog framedrops etc.?
     
  15. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen last van framedrops, graphics zijn mooi. Het spel is niet echt te vergelijken met de demo. Ik ben het eens met het cijfer van Hellspawn, net geen 8.
     
  16. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu alles uitgespeelt en zit nu op 70% sommige dingen heb ik nog op semi auto en niet op full auto gehaald..voor de graphics geef ik een 7 er gebeurt wel veel op het scherm zonder framedrops dat is wel een voordeel maar het spelen zelf vind ik zeker een 9 er zijn weinig spellen die ik leuker vind om te spelen dan full auto.
     
  17. cubegirl

    cubegirl Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    en das al veel.
    ik denk wel dat ik deze volgende week in mijn 360 ga pluggen.
    een leuk tussendoortje met veel actie
     
  18. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar online...
    Is het echt storend dat je zomaar uit de game wordt gegooid bij een rankd game?
    En zijn er verschillende modes? zoja welke?
     
  19. Louike

    Louike Far Beyond Metal

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0

    NFS MW is echt 1 van mijn favoriete games ever, ik vond de demo ook erg sloppy. is de final wel de moeite waard?
     
  20. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    we praten hier over full auto niet over NfS.
    ik heb et spel net een paar uur gespeeld en ik vind em zeker wel lollig.
    het is geen super game maar erg leuk en genoeg om de komende maanden door te komen tot er games als prey en timeshift uitkomen.
    ik vin de gfx ook echt wel een van de beste tot nu toe.
     

Deel Deze Pagina