Full Auto

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 29 okt 2005.

1. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    jah heb hem ook 70 euro betaald, belgie is een duur landje hehe.
    maar de game is de max en online chaos en de max alleen spijtig dat daar geen rewind functie is want als je 1 keer kapot bent mag je bijna de race vergeten.
    maar voor de rest toppie vandaag met wat nederlanders en belgen gespeeld en datt was wel lachen.

eigenlijk is sp beter uitgwerkt maar er daar bijna geen uitdaging daarom heb ik hem nog niet veel gespeeld sp maar mp 1 van de bste online games tot nu toe.
    alles mag niets more hehe en er word voor het plezier gereden niet zoals bij pgr3 iedereen weg rammen om eerste te zijn.
    en een tikje in iemands achterste kan ook de race verbrodden want als die een bommetje lost voor u hehe je wee wel de rest..

kortom een leuke game waarmee ik me zeker ga vermaken tot aan graw en nba2k6

2. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het tot nu toe ook wel een geslaagd spel.

Onder extras is overigens een trailer van chromehouds te vinden die wel kewl is en ik zelf nog niet eerder had gezien.

3. gijsettes

gijsettes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m ook sinds dinsdag, wel grappige game maar niet echt super gedenkwaardig ofzo. Hij speelt lekker weg maar de besturing is me wat te losjes. Grafisch is ie ook wel goed, maar framedrops vind ik echt niet kunnen bij een next-gen titel (om over Quake 4 maar te zwijgen). Mijn beoordeling:

Gameplay 8/10
    Graphics 7,5/10
    Sound 7/10
    Replay 7/10
    Online -

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb hem ook maar gekocht ondanks vele berichten dat hij erg nep zou zijn. Maar jah, ik verveelde, had geld teveel en wilde een nieuwe game. Dus had ik hem toch aangeschaft.

Ik verwachte werkelijkwaar niks van het spel en dat bleek terecht. Ik had nog geen seconde kunnen spelen aangezien mijn Xbox360 het spel niet wilde draaien. Blijkbaar vond ie het zo'n boutgame dat hij gewoon weigerde. Ik kreeg de melding: "This game only works on a Xbox360".... Dat was lachen en ik teste meteen even mijn andere games die het wel gewoon deden. Terug naar de winkel dus en een nieuw exemplaar.

Die deed het wel en sindsdien ben ik aan het spelen. Nee, grafisch is het niet zoals ik graag zou willen. Mooier dan een Xbox titel wel maar verder niet boeiend. De gameplay is vast niets nieuws, maar wel voor mij. Zulke titels heb ik niet zo vaak gespeeld.

Heerlijk hoe je bruggen kan laten neerstorten op je tegenstanders, rook achterlaten zodat je tegenstander niets meer kan zien. De unwreck mode is super maar ook niet nieuw. Maar het werkt wel goed en zonder dat kan je het spel waarschijnlijk niet uitspelen. Ik geniet er iig wel van, het speelt lekker weg en is gewoon lol om te spelen. Online is het ook lachen (bijna geen lag), het is gewoon leuk om te doen. Heerlijk om een menselijke tegenstander met een raketje van de weg af te knallen of een rots op zijn kop te droppen. Of een heel tankstation op te blazen terwijl hij er net langs rijdt.

Nee, het is niet een baanbrekende game. Nee, het ziet er niet echt next-gen uit. Die framedrops zijn idd aanwezig en dat had niet gemogen. Neemt allemaal niet weg dat het een heerlijk speelbaar spelletje is voor mij persoonlijk en dat ik hier zeker plezier aan ga hebben en reeds heb.

Gameplay: 8,5/10
    Graphics : 7/10
    Sound : 6,5/10
    Replay : 7,5/10
    Online : 8/10

5. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    eeem als je hem toch best goede cijfers geeft, waarom was het dan terecht niks van dit spel te verwachten :+

Grafisch vind ik hem btw juist top, De instortende muurtje zijn miss een beetje te plat, maar de auto's reflecteren op PGR kwalliteit :cool:

6. Tecnomic

Tecnomic Guest

debiel van de week 8) 8) 8)

7. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Tecnomic, je zit al overal te zeiken, maar heb je deze game nou eigelijk?

Zoniet, dan ben je echt een fucking loser dat je zo zit te zeiken.

8. Tecnomic

Tecnomic Guest

Jonge je moet wel erg dom zijn om de reflecten van de auto's in Full Auto te vergelijken met die in PGR 3 , want die zijn toch echt wel een paar klasses beter. Maar volgens mij had ik het toch niet tegen jou he of wel? Jonge dat ik 'jou game' bekritiseer betekent niet dat je gelijk moet flippen hoor. Dan ben je pas een dikke loser :{ _0/

9. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Aha, en mijn game? Maarja, ik mag niet reageren op jou omdat je het over iemand anders had, kom nou.
    En omdat jij het spel waarschijnlijk niet hebt, zal je zien dat de reflecties wel zo zijn.
    En nee dat zie je niet in een zielig screentje.

10. Tecnomic

Tecnomic Guest

Gozer wat lul je nou? Ik heb de game uitgebreid gespeelt dus ik kan oordelen

11. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He sukkeltje je hebt zeker de demo gespeeld? misschien? of je hebt geeneens een 360 te arm zeker om te kopen? ga met je nintendo 64 spelen man.

12. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Wil niet vervelend zijn, maar je gamertag zegt iets anders.
    (Uiteraard kan ie op een andere 360 gedaan zijn, of onder een andere tag. In dat geval heb ik niets gezegd natuurlijk. :) )

13. Tecnomic

Tecnomic Guest

@Graveheart
    ja ik heb hem bij mijn vriend gespeeld

@matthew24
    sukkeltje kijk naar mijn gamertag en droom verder _0/

14. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0

En misschien heeft jouw vriend een tv van brakke kut tv van12 cm.
    En je hebt het daar meer dan 10 uur gespeeld? Vast niet, en om een gehele mening te onderbouwen moet je hem toch van binnen en buiten hebben gespeeld.

Maar genoeg over jou, terug naar Full Auto

15. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een lol hé, een game die je niks vind een paar pagina's achterelkaar afzeiken. Je moet een collumn beginnen :cool:

En over PGR, ik zie daar de omgeving realtime op de auto reflecteren, in full auto gebeurt het zelfde. (neem maar es de view uit et voorruit) Dan is daar toch niks tegenin te bregen:+

Veel plezier nog als je ooit begint aan games die je wel boeienO-)

16. Tecnomic

Tecnomic Guest

Lol! joh kijk anders even naar het filmpjes van het spel, het is toch stukken gedetaileerder dan dat in Full Auto. En ik snap niet dat je twijfelt aan Bizarre Creations want die hebben uberhaupt 5x zoveel meer ervaring op dat gebied dan Psudio Interactive _0/

Maar goed het lijkt me verstandig om deze discussie maar te eindigen, want dit leid alleen maar gezeik.

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Om dan toch nog wat te zeggen, filmpjes zeggen minder dan in-game.
    Misschien was het wel op een HD scherm, en dat ze (ik heb ze allebei dus weet was het is) gewoon allebei goed reflecteren.

18. Tecnomic

Tecnomic Guest

Tsja dan is er toch iets mis met je ogen. Man miljoenen mensen zijn het hierover eens alleen een knul als jou niet, maar goed dat is jouw mening he.

Maar goed ik zal het hierbij maar laten....

19. DRAXXX

DRAXXX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    stil probeer te slapen :+

20. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Prima, k hoop dat je een leuk forum vindt. En dat je je best doet met spelling op school. Dat komt ook nog wel een keer goed.

Deel Deze Pagina