Sjonge jongen, Wat een gezeik hier, Is de demo het een beetje waard om te downloaden aangezien ik King kong eigenlijk ook al voor niks had gedownload: Omdat maar 1 level het goed deed.
Nee niet echt. Demo komt uit Oktober, zit veel slowdown in, en mindere graphics. Maar je kan hem natuurlijk altijd downen .
Ik leg je het wel verder uit in de p.m. dit duurt te lang Weet iemand wanneer de warlord wordt unlocked? Ik dacht na de serie met deze kar in de single player maar ik kan hem nog steeds niet kiezen in de arcade modus. ok, dank
In de laatste race van de Warlord series moet je goud halen, dan kun je de Warlord ook gebruiken in de arcade mode.
Yep, dat vond ik toch ietwat tegenvallen idd haha... Echt te vaag: "This is a Xbox 360 game, please insert this disc in a Xbox360 console". Gelukkig kon ik gewoon ruilen en daarna gamen. Leuk tussendoortje iig, viel mij erg mee na alle berichten over deze game...
ik heb net ook even de demo gecheckt en jongens jongens wat een achterhaalde bagger, hier zit ik dus echt niet op te wachten...
Heb gister de demo gedownload. Vond het toch vermakelijk hoor. Beetje racen geen slow downs ofzo. en best goede grapics
Ik had in het begin voordat ik de demo speelde best wel verwachtingen van dit spel... maar toen ik de demo speelde was dat echt dikke stront... lijkt wel of je met een speedboat op de weg rijdt man die auto's glijden als ik weet niet wat. ben super blij dat er demo's uitkomen... anders had ik weer met een flop gezeten
Ik heb net alle achievements van Full Auto gehaald. Ik moet zeggen dat die toch wel te makkelijk te halen zijn, maar verder is het een topgame! Het spel zelf moet je alleen aanspreken.
ik had gisteren 2 keer na mekaar gewonnen in een online race en ging van rank 1 naar rank 3, dus dat ging vrij makkelijk
Klopt in het begin krijg je de ranks heel makkelijk, maar om op rank 10 te komen is toch wel wat moeilijker. (al is dat ook niet al te moeilijk )
Ik weet niet meer welke wagen je kunt kiezen maar ik heb die race gehaald met de assault wapens (machine gun en mijnen). Ik denk eigenlijk dat het niet veel uitmaakt met wat je rijdt en schier, je moet gewoon goed rijden