1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Full Auto

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 29 okt 2005.

  1. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft iemand enig id hoe ik de demo van Full Auto op mn 360 kan spelen?
    Ik heb namelijk geen Xbox Live...ik speel nog steeds offline...of heb je Live nodig om een demo te kunnen downloaden?
    Alvast bedankt
     
  2. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Om iets te downloaden lijkt me dat je een verbinding met het internet nodig hebt (ja ok lannen niet ofzo)8)

    Dus als je je xbox connect met internet, kun je downloaden (silver of gold abo dat weet ik niet :p ).
     
  3. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog meer mensen met problemen bij Full Auto na de laatste xbox 360 patch? Het spel signed me niet meer automatisch in en ik moet dus steeds het profiel kiezen waar mijn save game onder hangt. Ik wacht altijd met het starten van games tot ik ben in gesigned op me dash board dus daar ligt het niet aan. Wat vervelender is dat zodra ik live ga het ga na een korte periode crashed, dit kan zijn in de lobby of tijdens het racen. Bij andere spellen heb ik tot nog toe geen problemen ondervonden.
     
  4. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik lijk de oorzaak gevonden te hebben, controller 1 zat in de plug & play kit en was aan het opladen en ik was aan het spelen op controller 2. Oplader eruit gehaald en gaan spelen met 1 gekoppelde controller en alles ging weer goed...
     
  5. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Zijn er nog mensen die full Auto voor mijn Perfectdark Limited Edition willen ruilen?
     
  6. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Vinden jullie dit een beetje een goed spel?
     
  7. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat ik gister het spel gehaald heb en super enthousiast ben.

    Echt arcade en vooral geen psychologisch verantwoorde shooter of iets dergelijks gewoon knallen en racen wat wil een mens nog meer :)

    Grafisch is het allemaal best mooi zou beter kunnen maar het gaat om de gameplay en die is zoals je van sega mag verwachten tiptop :)

    Had veel negatieve dingen gelezen over deze game maar ben blij dat ik hem heb gekocht want het is persoonlijk een top game.

    Tot de tijd dat de echte toppertjes komen kan ik me fijn vermaken :)
     
  8. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game nu wat meer gespeelt en moet zeggen dat dit voor mij een van de topgames van de xbox is.

    Gewoon precies mijn genre en grafisch ziet het er in mijn ogen echt heel mooi uit.

    Snap niet waarom hij allemaal van die lage scores krijgt van in mijn ogen hoort ie bovenaan het rijtje van zeer goede games, gewoon erg veel phun om te spelen en je kunt het op pakken wanneer je wilt.

    Ik ben in ieder geval nog wel effe zoet :)
     
  9. Highlander

    Highlander Hete bliksem

    Berichten:
    250
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb inmiddels bijna alles wel een keer gedownload aan demo`s op marketplace. En deze vond ik echt een van de weinige games die ik echt heel erg leuk vond.

    Naast dat het grafisch erg goed inelkaar steekt is het ook nog eens leuk om lekker te raggen met die auto`s. En die rewind to the past feature is erg tof gedaan!
     
  10. Frohike

    Frohike Beam me up Scully

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand uit eigen ervaring vertellen of Full Auto een 1-4 multiplayer in offline splitscreen heeft? Op xbox.com staat 1-4 spelers, achterop het doosje (b)lijkt(?) 1-2 spelers te staan.
     
  11. Frohike

    Frohike Beam me up Scully

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal niemand die weet met hoeveel players je Full Auto in offline split- screen kan spelen?

    Xbox zegt:
    Players 1-4
    "Multiplayer ondersteuning en activiteiten:Race tegen drie andere gamers op de Xbox 360"

    Op het doosje staat:
    Players 1-2
    "Head to Head: two player split screen where two people can play against each other on the same box."

    Is er iemand die dit spel heeft en kan vertellen hoe het zit?
     
  12. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    hou kan je full auto op AI difficulty zette of wat moet ik doen

    want wil deze achievement halen

    Finish in 1st place in a Point-to-Point set to Master AI Difficulty
    Finish in 1st place in a Circuit set to Master AI Difficulty
    Finish in 1st place in a Down-and-Back set to Master AI Difficulty
    Be the last man standing in a Lap Knockout set to Master AI Difficulty
     
  13. mardav

    mardav Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zou ik ook wel willen weten!
     
  14. mardav

    mardav Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee ik weet het al:

    Als je de map selecteert moet je op de X drukken om de moeilijkheid in te stellen ;)
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Misschien een oud topic omhoog kicken, maar weet iemand of de volledige game met 2 controllers te spelen is? Wat ik hiermee bedoel is zoals tijdens de demo die op de demopods in de winkels speelbaar is. Dus met controller 1 kun je rijden enzo en met controller 2 mikken en schieten.
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Nee dat kan niet, maar je kunt wel split screen spelen.

    Ik vond het een erg gaaf spel trouwens, maar de meningen zijn wel verdeeld.
     
  17. snarfjuh

    snarfjuh Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook.
    Lekker simpel spel waar je niet bij na hoeft te denken \o/
    Ideaal voor mij dus 8)
     

Deel Deze Pagina