Als de demo op marketplace staat zal ik m wel downloaden, maar ik denk niet dat het spel de moeite waard is om te kopen...ik vind het principe niet zo leuk, dat je met een auto kan knallen
Dit lijkt echt zo'n game dat je waar de pret na 30 min begint te vervelen... Maar goed we zullen zien en zal de demo binnenkort wel checke
zo denk ik ook toch is er een klein kansje in de multiplayer! Ik ben bebieuwd wanneer hij op market place staat!
Met kerst word gezegt..net zo als saint's row..ben benieuwt of dit ook zo is..hoop het wel. Ful auto staat ook als demo op de demo disc van de volgende OXM!
Mij lijkt deze game wel wat. Het lijkt me een kruisinging tussen GTA2 met die wapens op je auto en Burnout, en dat zijn beiden geweldige games!
ik begrijp trouwens niet dat er zoveel mensen zijn die op deze game zitten te zeiken. het lijkt niet next gen, wordt saai en eentonig, kon grafisch nog op de xbox (1). als die mensen nou ff wat verder keken dan hun neus lang is dan zien ze dat het toch echt een next gen game is. worden jullie niet ook heel erg geirriteerd hierdoor? hoeveel van jullie hebben wel meer werk van pseudo interactive gespeeld en gezien. als je ja zegt dan moet je weten dan ze koningen van de phisics zijn. in cell damage hadden ze alles heel overdreven wat het heel leuk maakte, en in de tech demos van hun zie je ook dat ze heel goed met phisics kunnen omgaan. ik kijk daarom erg uit naar deze game. zo dat moest ik ff kwijt.
uhm .... games zoals Gears Of War , Call Of Duty 2 en nog veel meer zijn wel beter en daar hoef je deze game niet voor gespeeld te hebben
Juh.. Voordeel van een abonnement op de OXM. Je speelt like 50+ verschillende spellen p/j Maar bij OXM360 zit Full Auto dus. (issue 3 NIET 2... daar zitten geen demo's op.)
Jah maar de E3 was al in mei, toen waren nog lang niet alle spellen speelbaar, full auto wel. En daar was hij de beste game. Het gaat dus niet om wat nu beter is
ik heb ook gelezen dat de demo maar op 30 frames per seconden zit. terwijl de uiteindeljjke game 60 frames per seconde locked heeft. dat alleen is al een hele prestatie voor een game met zoveel chaos in het scherm. en je moet er natuurlijk ook rekening mee houden dat het maar een demo is en dus niet veel voor stelt behalve een lichte impressie geven van de game.