1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Full Auto

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 29 okt 2005.

  1. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Excess denied
    uhm deze game wordt niet gemaakt door Sega hoor, de makers zijn namelijk Pseudo Interactive dus.... Sega zal in de toekomst veel meer samenwerkingsverbanden doen net als bijvoorbeeld bij Condemned, makers zijn monolith en de uitgever is Sega. En zo zullen we ook volgend jaar een game verwachten van Bizzare Creations(makers van PGR) waar Sega die game ook uit zal geven

    dus denk voortaan even na voordat je hersenloos Sega de hemel in prijst....dat ze kwaliteit hebben : Ja
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 dec 2005
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    morgen is het kerst .. staat de demo al op markket place

    (m,n xbox staat niet aangesloten (wacht op VGA kabel))
     
  3. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat nog niks op...
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    staat ie er morgen er al op dan??
     
  5. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat er vandaag wat op komt. Wat wie gaat nu op zondag op erste kerstdag ff een demo op live zette?
     
  6. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    K denk dat iedereen wel kan zien dat dit een goedkope rip-off word van Burnout, triest hoor SEGA .. eerst Sonic helemaal uitmelken en nu dit ..

    en dan die wapens OP de auto? ziet er toch niet uit man, laat de driver dan schieten ofzo
     
  7. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    De driver laten schieten? Deze game is geen realistische game. Daar houd je van of niet. Die wapens op het dak zien er net geweldig uit.

    Ik vind het verder niet echt een goedkope rip-off van Burnout. Hier heb je dankzij de geweren een heel ander spel. Het zit wel in hetzelfde genre als Burnout maar er zijn maar weinig games die daar ook in zitten dus ik vind het niet eens zo gek dat er zo'n soort game komt. Nu moet Burnout zich ook weer gaan bewijzen, en daar kan ik nu al niet op wachten :)
     
  8. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    staat tie al op live? de demo?
     
  9. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
  10. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    @ FeaR
    als jij zograag de driver ziet schieten ga dan lekker een meuk game spelen als 187: ride or die.
    en ik denk niet dat dit een burnout ripoff wordt omdat het bij burnout draait om het gevoel van snelheid en zo.
    bij full auto draait het deels om snelheid maar ook grotendeels om destructie en explosies (valt eigenlijk een beetje onder elkaar maar die explosies zijn zo vet dat ze wel ff genoemd mogen worden).
    en wat is er mis mee dat je de guns kan zien. ooit een bond film gezien. in die laatste zie je toch echt die guns op de motor kap van die aston staan. en ik vin dat toch een heel vet gezicht.
     
  11. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    en wat dacht je van die rockets in zijn side skirts? geweldig!
     
  12. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Lang niet meer gepost hier.

    Dempo staat op 25 Januari op Market Place. Volgende maand komt hij uit ( de 14e volgensmij ).

    Dit ga ik zeker kopen!
     
  13. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat deze game wat worden? Mij lijkt het wel lijp, online racen en knallen!
     
  14. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    natuurlijk wordt het wat.
    het is keihard racen en elkaar verrot knallen.
    welke combinatie is nou beter dan bewapende autos. mits het goed uitgewerkt is. wat ik wel verwacht van pseudo interactive want ik heb me echt heeeeel lang vermaakt met cell damage. en dan bedoel ik ook echt dat ik em een jaar na aankoop nog regelmatig speelde met vrienden.
     
  15. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen is hij er.
    ik volg het spel al zeer lang en ik heb zeer hoge verwachtingen.
    ik hoop een spel zoals vroeger op de ps2 uitkwam rumble racing noemde dat spel, echt zo zalig ik vind dat het er een beetje van weg heeft dus ik heb zeer veel hhop
     
  16. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen is er de demo, nog niet het spel
     
  17. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik wel hoor.
     
  18. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    Sega heeft aangekondigd dat de Xbox 360 racegame Full Auto zijn goldstatus bereikt heeft. Dit houdt in dat het spel helemaal klaar is en er enkel nog cd'tjes geperst hoeven te worden, voordat het spel in de winkel te vinden zal zijn. Het is dus vrij zeker dat het spel zijn Amerikaanse releasedatum van 14 februari zal gaan halen. Europa zal echter niet lang hoeven te wachten, want de release hier staat geplanned voor 17 februari. Om te vieren dat het spel gold is, zijn er overigens een nieuwe trailer en flink wat nieuwe screenshots beschikbaar gesteld.

    http://www.worthplaying.com/article.php?sid=31326
    http://www.tothegame.com/screenshot.asp?id=4307
     
  19. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    goed nieuws, ik kan niet wachten!
     
  20. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    en... staat de demo erop?
     

Deel Deze Pagina