heb ik ff mazzel k kom dr net achter dat Nederlands (klote vak) uitvalt. ik heb dus lekker eerste twee uur vrij. raad eens wat ik dan ga doen, de demo downloaden natuurlijk en meteen spelen
1 post boven je :{. Is het zo moeilijk om te lezen. dit wat tegen ggpelupessy, maar ik reageerde laat.
ik heb hem net gedownt en gespeeld, ik moet zeggen dat de graphics toch wel erg tegenvallen. op zich is het wel leuk om even te spelen maar 60 euro ervoor neertellen? ik dacht het niet!
ik heb em gedownload best leuk alleen word hij volgens mij erg snel saai, de demo is 1 baan en dan kun je kiezn tussen 2 auto's, wel lachen, niks speciaals
Ben hem nu ook aan het downloaden... Gaat verbazingwekkend snel.... Normaal duren die demo's echt een eeuwigheid maar nu zit hij na 5 minuten al op 75%...
De interactieve omgeving, de unwreck-optie en de camerastandpunten zijn erg netjes uitgewerkt. Echter de graphics vallen me enorm tegen (komt door de snelheid en interactieve omgeving?)en de gameplay is zeker wel even leuk, maar gewoon allemaal net te simpel om er 60,- voor neer te leggen. Ik hou het dus gewoon bij de demo