ik las er over in de PU, en het leek me wel wat worden, dus ga morgen ff kijken of ik em kan downloaden.
hou wel in gedachte dat het maar een demo is. dezelfde demo die 3 maanden terug bij de OXM zat in Amerika en Engeland. ondertussen is de framerate gelocked op 60 frames per seconde, de graphics zijn gepolished en alles is zo verder verbeterd. als ik jullie was zou ik maar eerst ff wachten op wat reviews voor een conclusie te trekken. ik vind de demo bijvoorbeeld wel erg leuk. k speel em nu al meer dan een uur en ik vin et nog steeds leuk. als het uiteindelijke spel hetzelfde fun niveau heeft als cell damage dan koop ik em. want cell damage kreeg ook niet geweldig hoge cijfers van veel sites maar ik heb me er erg lang mee vermaakt. Edit: @ gods gamer je kan em ook nu downloaden
Nah ik vind het wel lachen, even wennen aan de besturing want ik wist nog niet echt veel te raken. Maar het is geen game waar ik 60 euro voor zou betalen dus ik hou het ook bij de demo... Maar die is opzich wel tof.
Zit op school tot 5, en heb een gedeelde internet verbinding, die óf in de 360 zit óf op de computer, en moeders wil ook wel es op de computer.. :{
Ik heb hem ook gedownload en vind het een erg toffe game alleen jammer dat er maar 1 baan is de graphics vind ik wel meevallen het is natuurlijk geen pgr3 maar vergeleken met need for speed mw en ridge racer is deze echt niet minder.
10 sec gespeeld en ja hoor. hij loopt vast. /edit ik denk oke start hem opnieuw op.nu loopt hij tijdens het laden vast Ik download hem maar opnieuw
dat moet dan ergens anders aan liggen want ik heb nog amper slowdown gehad in de framerate, laat staan dat ie vast loopt.
deze game is echt slecht, ik dacht dat ie wel leuk was maar de graphics vallen erg tegen en hij heeft een normaal xbox sfeertje. ik kan me nog herrineren dat ik op de ps1 het spel ''road trip'' had het is een zelfde soort spel maar die was al vele malen beter dan full auto. gelukkig dat er demo's zijn want dit spel is het niet overigens heb ik in full auto met alle 2 de auto's geraced en geen enkele hoeven te remmen
Bedenk wel ff dat deze game al 3 maanden oud is. Hij is nu pas net klaar met ontwikkelen dus hij ziet er nu al stukken beter uit. Ik denk nog steeds dat dit een goede game gaat worden.
Opnieuw gedownload. Blijft vastlopen. I give up net iets minder? dat is best wel een wereld van verschil hoor
ik heb pgr en nfs en ik moet zeggen dat het allebij goed uitziet maar het zijn verschillende visuele stijlen .Ik vind pgr veel te strak het leeft niet daarom vind ik nfs veel mooier het leeft .Pgr vind ik echt grafisch tegenvallen
Ik heb allebei zelfs maar even gespeeld, maar heb eigenlijk bij de graphics hetzelfde gevoel als Deefnl zegt
Als ik naar de screenshots kijk vind ik het grafisch echt goed uitzien. De (3 maanden oude) demo valt een beetje tegen, maar ik denk dat het echte spel er toch beter uit zal zien.
Ik weet niet wat ze hebben gedaan,maar dit spel loopt nogal erg snel vast ,me andere spellen doen het gewoon prima.Maarja zag er wel mooi uit het spel.