1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Full Auto

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 29 okt 2005.

1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik heb een potje despeeld! dus kan ik nog niet zeggegen of het wat is! wel viel mij op dat Het spelletje :) stottert!

2. Moumentai

Moumentai Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Stottert daar bedoel je dus mee dat het af en toe een lagje vertoond? Dat had ik dus ook op bepaalde stukken.

Vind de demo zeer kort, maar wel leuk. Lijkt me wel een leuke game. Je kan alles slopen en kapot schieten. Maar of deze game idd 60 euro waard is weet ik nog niet. Denk dat ik nog wel even wacht totdat hij afgeprijsd is of als ik heel veel geld gewonnen heb ofzo :p

3. Asphyxion

Asphyxion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net een paar keer gespeeld. Graphics zijn niet super, maar dat wordt gecompenseerd door de ongelofelijke hoeveelheid debris die rondvliegt en de zooi die je kunt maken van het parcours. De replay functie a la Prince of Persie: Sands of Time werkt wel goed.

Ik denk dat de gimmick van het kapot maken van alles snel uitgewerkt zal zijn en dat daarom het spel niet het volle pond waard is. Wanneer de prijs van het spel gedaald is, zou ik deze wel eens kunnen aanschaffen.

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb m een paar potjes gespeeld maar hij valt echt tegen!

Het ziet er niet uit soms spullen liggen door elkaar heen en ik vind wreckles voor de xbox 1 er nog mooier uitzien? gameplay kan ik niet echt goed testen omdat de controls niet ingesteld kunnen worden.. jammer maar ik denk dat deze titel voor mij gewoon in de winkel blijft!

5. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wel een vet spel zeg!
    Nog een beetje slowdown, maar neem aan dat dat verholpen wordt. Ik hoor trouwens veel negatieve reactie's dat die 'niet 60 euro waard is', kunnen jullie even vertellen wat dan niks. Alleen ik vind de Shotgun best wel nutteloos, bijna geen damage.
    Tot nu toe ben ik nog positief, en zal ik hem binnekort bestellen :).

6. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand anders al een vastloper in dit spel gehad? Ik namelijk zojuist 1 terwijl andere games nog nooit zijn vastgelopen. (Alleen dan met de Guide Button soms)

EDIT: Net op Xbox.com forum gelezen dat er meer mensen last van hebben. (Bij sommige hangt ie al in het main screen)

Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  7. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij hing hij de eerste keer toen ik op A drukte tijdens het introfilmpje... Daarna geen problemen meer gehad...

8. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook nog niet het volledige spel, het is een demo waar dingen natuurlijk nog mis gaan.

10. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
  11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Hehehe dat is grappig, die glitch heb ik net tien minuten geleden ook gehad. Echter dan niet in zo'n raar hoekje. Ik kon gewoon op een weg doorrijden, tot die ineens afgelopen was :9

12. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    En deze demo is precies dezelfde demo van OXM.
    En deze demo is gemaakt in Oktober, dus er is/zal heus nog genoeg veranderd worden.

13. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ben nu de demo aan het downloaden. Maar als het echt vol met fouten zit (vastlopen, stotteren), kunnen ze beter geen demo uitbrengen. Of het spel uitstellen... Want tot nu las ik in elke preview over de slowdown. Ik ben bang dat het er in de finale versie nog steeds in zal zitten. Zou jammer zijn, want het leek me een vette game. Ik heb alleen het idee dat ze het hebben willen rushen om het zo snel mogelijk na de launch uit te brengen.

14. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Is dit een 360 game? Behalve dan dat er veel door je scherm vliegt, vind ik het niet next-gen. Het is gewoon een opgevoerde Mario Kart maar dan anders. Ik zal het nooit kopen iig.

15. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Nee idd, ik zal hem niet echt kopen.
    Ik vind het zelf een beetje onoverzichtelijk.

16. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo gespeel en ik moet zeggen dat het niet veel soeps is. Lekker arcade racen met wat guns? Tja ik zit hier echt niet op te wachten. Echt afgezaagd als je het mij vraagt.

17. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    precies:)
    het spel zuigt, alleen leuk voor multiplayer lijkt me

18. UmbraAlias

UmbraAlias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor 30 euro, is hij van mij:p wel leuk.. maar meer arcade. Ik denk dat er wel een heleboel uurtjes plezier in kunnen zitten, althans op xbox live;) Wat ik wel echt tegen vind vallen is dat er soms gewoon hapering is!! Dat kan gewoon niet! Dat mag niet bij next gen!

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de demo gespeeld en ik vind het spel zwaar tegenvallen.
    Grafisch absoluut niet next-gen / 360, besturing niet top en hij stotterd in bochten.

Nee, vind het helemaal niks.

Als ik een arcaderacer wil spelen, dan heb ik toch liever Burnout.

20. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat jullie een beetje te negatief doen over het spel.
    jullie verwachten teveel van een demo die meer dan DRIE maanden oud is.
    hou jullie oordeel maar eerst tot er reviews zijn en dan kunnen jullie mij zeggen dat ik fout zit als ik zeg dat dit een hele vette game wordt.
    ik heb trouwens in een interview of developer diary ofso gelezen dat de framerate 60 frames locked is in de uiteindelijke versie. ookdat de graphics zijn verbeterd en de car phisics zijn wat bijgeslepen.
    dat beloofd dus veel goeds vin ik.
    zoek maar op gamespot of ign ofso en jullie zullen et vast wel ergens vinden.

en ik wil nog ff het volgende benadrukken.
    HET IS EEN DEMO, VERWACHT ER NOU NIET ZOVEEL VAN!!!!!!!

Deel Deze Pagina