1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Full Auto

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 29 okt 2005.

  1. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ok, misschien word dat gestoot er nog uitgehaald.
    Maar de game komt al in februari he, dus veel tijd hebben ze niet meer.
    Ik denk ook niet dat het uiteindelijke spel grafisch zo schokkend veel mooier zal worden.
    Trouwens een demo is bedoeld om de mensen een indruk van de game te geven en die indruk die ik ervan heb gekregen is niet bijzonder goed.
    Grafisch kan de 360 zoveel meer dan dit.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  2. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vond 'm eigenlijk wel geinig. Hapering heb ik niet gehad. Maar ja, eerste keer liep gelijk m'n xbox vast. Na een paar races nog eens. Vond het niet lelijk ofzo. Maar ja, vastlopers...dat kan echt niet. En dat heb ik met geen enkel ander spel. Dus eerst maar wat reviews afwachten.
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Een goed voorbeeld van een goede demo is die van Condemned. Het spel leek me niks totdat ik de demo speelde. Toen was ik zwaar onder de indruk en wou de game. De dag later heb ik hem ook gehaald. Zelfde heb ik met de demo van Fight Night. Leek me eerst niks, maar na het spelen van de demo vind ik het heel erg gaaf en ga de game zeker halen. Ik speel nu de demo al heel vaak.
    Daar is een demo ook voor, aanzetten tot kopen.
    Dat doet deze demo niet bij mij.
    Het is geinig om een keer te spelen, de demo dan, maar het is niet mijn spel.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  4. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    4x gesprobeerd 4x vastgelopen
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Vond de demo rommel, en toen ie hier ook vastliep vond ik het genoeg geweest :9 Niet mijn ding dit.
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik sluit mij helemaal aan bij Kameo. Een demo moet je aanzetten tot de aankoop van het eindproduct. Dus zeggen dat "het toch maar een demo is en het eindproduct waarschijnlijk beter wordt" vind ik wel erg slap. De 1e indruk telt het zwaarst en als dit enige indicatie is voor de uiteindelijke game....
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  7. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien is dat inderdaad niet het beste argument.
    kijk dan maar hier
    de gasten bij gamespy hebben een preview versie van et spel gekregen. en ze zijn erg positief. het enige minpunt was volgens hun dat de framerate af en toe dropt, maar dit is ook nog geen review versie van de game.
    misschien dat dit meer inzicht geeft over de game dan alleen een demo van drie maanden oud.
    weten jullie wel wat er allemaal kan worden verbeterd in drie maanden tijd? natuurlijk zijn er mensen die een spel als dit gewoon niet leuk vinden, maar dat heb je zelfs bij geniale games als half life 2
     
  8. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou, drie keer RUK deze demo. Zal allemaal best dat het een vroege demo-versie is, maar zo verliezen ze wel HEEL veel potentiele kopers... Een spel - ook al is het een demo - moet gewoon in de basis goed werken, en deze demo heeft een bizar slechte frame-rate... breng dan geen demo uit en zorg eerst dat die fout er uit is gehaal.......
     
  9. Moumentai

    Moumentai Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Mjah de frame-rate is natuurlijk wel een groot minpunt voor als je ziet wat deze next-gen console in huis heeft. Dan mag zoiets niet gebeuren natuurlijk.

    Maar met Condemned had ik ook een kleine framedrop met de demo. Toen die politieagent naar het raam liep en dat die andere politie agent moest vragen voor backup omdat de verdachte waarschijnlijk nog in het gebouw zat. Als ik naar het raam liep vanaf de deur had ik een framedrop.

    Mjah het lijkt mij wel een geinige game (Full Auto). Ik wacht af op de review. En van daaruit ga ik beslissen of het 60 euro waard is.
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik blijf erbij dat ook een demo een goede indruk hoort achter te laten. Fijn dat het eindproduct beter is / wordt, maar op deze manier raak je al potentiele kopers kwijt voordat de echte sales begonnen zijn. Hadden ze maar een fatsoenlijke demo moeten releasen. In dit geval was geen demo misschien nog wel een betere optie geweest gezien de reacties.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  11. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat ze een demo hebben gelaunched, nu weet ik tenminste dat ik hem niet ga kopen!

    Tevens krijgen ze nu niet het gezeik van overhyped en het spel ziet er minder mooi uit dan op de screens etc. Het spel ligt je of het ligt je niet, zo monster lelijk is het nou ook weer niet.
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Vind het opzich wel een wreede game als demo, maar de volledige game zal niet echt geweldig zijn, heletijd hetzelfde. Had gisteren trouwens 180000+ punten en was 1ste geworden, Rank F....Ook al wellis S gehaald.
     
  13. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    180000 is niks.
    k heb al een keer 280000 gehaald. ik ga em zeker kopen tenzij de reviews me dit afraden. ik vin die demo nog steeds leuk speel em nou al een paar uur en ik blijf het leuk vinden.
    veel mensen zeiden ook dat cell damage saai was maar daar heb ik me heel lang mee vermaakt, en ik verwacht dat full auto hetzelfde gevoel bij me brengt.
     
  14. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem dus ook halen ik vind de meeste mensen hier wel erg negatief van het is steeds hetzelfde..ja pgr3 is ook de hele tijd rondjes rijden en doa4 is ook de hele tijd vechten tja..dan kan je elk spel wel saai vinden. Als de graphics nou wat beter worden en de framerate gewoon klopt is het gewoon een goed spel.
     
  15. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm wat een spel ik heb de demo ook ondertussen zot gespeeld en ik ga hem zeker kopen
     
  16. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    meningen verdeeld, ieders eigen smaak, ik vind hem zuigen:)
     
  17. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    maar op de ene kant zijn de demo's natuurlijk het volledige spel niet he.

    kijk maar bv naar nfsmw en fifa rtwc de volledige spellen zijn veel beter dan de demo's
     
  18. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik vond de demo voor Need for speed echt klote
    bij mij had een verschrikkelijke frame rate wanneer ik ergens tegenaan botste of wanneer ik speedbreaker of boost gebruikte.
    het volledige spel heb ik nu en die is echt wel geinig om te spelen. oke het is geen PGR maar leuk is het wel.
    en bij Full Auto verwacht ik toch echt dat ik langer en meer plezier heb dan met need for speed. wat de demos betreft wel (en daarmee bedoel ik natuurlijk de demo van FA en NfS)
     
  19. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net even de demo gespeeld en ik vind het een beetje overdone.
    Ik heb erg veel plezier beleefd aan mashed op de oude box maar Full Auto spreekt me minder aan. Nou ja ....eerst maar even wachten tot hij in de winkels ligt en dan zien we wel
     
  20. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ik las trouwens net in een blog op 1UP.com ( Klik ) dat de demo op de marketplace nog van AUGUSTUS is. er staat ook uitgelegd waarom ze die demo hebben vrijgegeven, en als ik ze moet geloven (en dat doe ik ook) dan is de game zoveel verbeterd in die tijd. het moet dus wel goed komen met die game.
    alsnog wacht ik de reviews af, en als die lager zijn dan 7,5 dan koop ik em niet.
     

Deel Deze Pagina