1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Full Auto

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 29 okt 2005.

  1. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk bijna ook zeker dat ik deze game ga kopen, maar weet iemand wanneer hij uitkomt? Op sommige sites staat 10 februari en op andere 17 februari.
     
  2. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    zoals het er nou uitziet 10 februari, maar ik hoef deze game, goh wat een bout game zeg :{
     
  3. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    17 Februari komt die uit, ben heel benieuwd.
    Heb hem al besteld dus verwacht hem ook op de 17e, informeer alle nitwit's wel hoe het spel is geworden ;).
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    ja en op andere betrouwbare gamesites zoals Dimensionplus staat ie op 10 Februari, maar we zullen zien
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2006
  5. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    O als Dimensionplus het zegt, zal het waar zijn.
    De makers zullen dan wel liegen :{.
     
  6. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ik bedoel als er iemand de releasedatums goed voor elkaar heeft dan is DimensionPlus het altijd wel |:-

    Edit:
    ik zie dat ie 14 Feb in Amerika komt dus het kan dan wel kloppen, 17 feb dan maar :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2006
  7. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan wordt het 15 en 16 feb reviews lezen, en dan misschien de 17e de game kopen. Maar toch denk ik dat dit een erg goed game gaat worden. Nog maar ff wachten dan.
     
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    overdrijven is ook een vak he ;)

    De demo hield me totaal koud, het heeft veel weg van burnout maar dan heb je ook nog beschikking over wapens. Een game waar de pret al na een half uurtje ophoud, denk ik :)
     
  9. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Burnout vond ik geweldig. Het idee dat alles kapot kan vind ik ook al geweldig. De demo laat me ook koud, maarja, het is een demo van bijna 4 maanden oud. De game is nu af. Grafisch is hij vooruitgegaan en van framedrops heb je ook geen last in de game. De previews zijn erg te spreken over deze game. Ik denk dus niet dat ik overdrijf als ik zeg dat ik denk dat dit een goede game gaat worden.

    Owjah, ik DENK dat dit een goede game gaat worden en jij DENKT van niet. Dit blijft een mening en daarmee kun je moeilijk overdrijven. Neem dat ook ff mee in je citaat ;)
     
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    We wachten de reviews af ....8) ;)

    is goed pappie ;)
     
  11. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ik de reviews afwacht heb ik zelf ook gezegd. En jij vindt dat ik overdrijf terwijl ik een mening geef. Best knap. En reageer volgende keer op een heel bericht en niet alleen op een bepaalde zin, want ik hoor je niets zeggen over de dingen die ik over de game heb gezegd, en daar gaat het hier toch over?
     
  12. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Jij zit nou net te doen of we hier te maken hebben met een wereldgame, jonge geloof me deze game krijgt echt geen negen hoor. Ik verwacht gewoon een 7.8....En als ik vind dat jij overdrijft dan is dat toch mijn mening ? Tsja als je het zo bekijkt....
     
  13. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht geen 9, ik verwacht ook geen 7.8, ik verwacht helemaal niets. Het lijkt me gewoon een erg goede game. En dat dat overdrijven jouw mening is maakte ik eerst toch niet op.
     
  14. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste revieuw is al binnen en die is niet zo goed. Een 5.5 van OXM van amerika staat op gamerankings. Wel jammer ik had gehoopt na de demo dat ze iets aan de besturing en graphics zouden doen.
     
  15. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar vermeld dan ook dat dat niet de enige review is.
    EG heeft em ook gereviewd (welk blad dat ook mag zijn, is vast zo een amerikaans blad) en die gaf 8. en gamepro in de VS gaf een 7,5.
    dat vindt ik prima scores.
    ik heb ook de review gelezen van OXM, en het, afgeleid uit de review, duidelijk dat die vent het hele concept niet leuk vondt. andere reviews darentegen weer wel.
    wacht maar tot IGN en Gamespot met reviews gaan smijten en dan kunnen we praten.

    Edit: En hier krijgt Full Auto nog een honorable mention bij hun top 10 most anticipated for 2006, samen met starcraft: ghost en andere top games.
    en de gasten van gamespy weten wel waar ze het over hebben dus ik denk dat we wel mogen verwachten dat het een toffe game wordt, dus niet naar alleen maar 1 review luisteren.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2006
  16. sega freak

    sega freak Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Electronic Gaming Monthly
    Full Auto (Xbox 360, Sega): 8,0 / 8,5 / 8,0
     
  17. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mooie scores maar het is wachten op ign en gamespot
     
  18. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    een spel met een 8 is voor sommigen vermakelijker als een spel dat gemiddeld een 9 of 10 heeft.
    Iedereen heeft zen eigen voorkeuren, remember that!
     
  19. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat mij bij een review nooit om de scores maar om de voor en de nadelen die in de game zitten. Daaruit probeer ik dan af te leiden of het me een goed spel lijkt of niet. Het punt is meer een mening en dat is voor mij niet bepalend (tenzij ik me bij zijn mening aansluit natuurlijk :9)
     
  20. DRAXXX

    DRAXXX Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    0
    Net mailtje gehad van dimension plus,
    Ze krijgen hem donderdag :D
    op de site:
    www.dimplus.nl staat het idd
     

Deel Deze Pagina