1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Full Spectrum Warrior Live!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 28 mei 2004.

  1. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Er zullen altijd mensen zijn die het voor je verzieken voor je op Live. Daar kan je jammer genoeg helemaal niks aan doen. En ik pre-order Driv3r nog niet vanwege al die slechte previews. Ik wacht inderdaad eerst op alle reviews en dan ga ik kijken of hij goed ontvangen is..
     
  2. Kryden

    Kryden Play More!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon alleen met mensen gamen die je kent of eerder goede games mee hebt gespeeld. Als er een nieuwe (die je nog nooit hebt gezien) in je server komt en je vertouwd hem niet is het probleem metteen opgelost.._0/
     
  3. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Het leuke aan FSW multiplayer is dat de irritantere gamers op XBL (zo'n 90%) het niet ontzettend interessant zal vinden. Ik kan me niet zo snel voorstellen dat er even veel mensen zich als idioten gedragen in een tactisch co-op spel dan bij een willekeurige FPS. Bovendien zal die 90% gamers lang niet zo snel worden opgefokt door het feit dat het samenwerken betreft en misschien zich nu ook eens kunnen beheersen.

    Maar het lijkt me uiteraard vooral leuk met een goede vriend (die, in mijn geval, een paar straten verder op woont). :)

    Artikel over co-op bij IGN te vinden, niet erg veel interessants maar het is iig iets nieuws. Ook een x aantal nieuwe 'shots en zes nieuwe videos.

    Klik.
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is dus alleen co-op tegen een cpu op Live? En weet iemand al hoe het met de ranking zit?
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik koop FSW eigenlijk vooral en bijna alleen voor de System Link optie :eek:. Niet zozeer voor Live. Het is gewoon vele malen leuker eens in de zoveel tijd wat dozen bij elkaar te zetten en door het hele huis te kunnen schreeuwen.
     
  6. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind FSW niet bepaald een system link game moet ik zeggen.. tenzij je met een groep gedreven vrienden het aan het spelen zijn, want volgens mij is het toch een behoorlijk serieuze game :)
     
  7. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga hem halen, maar eigenlijk alleen om de singleplayer. IK vind de multiplayer meer een extra optie. Als ik echt op live ga heb ik wel andere spellen om te doen. Maar ik zal het wel eens uitchecken.
     
  8. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik verwacht veel van FSW maar of ik hem ga kopen weet ik nog niet. GA wel de reviews lezen als die uitkomt dus. Op live kan je toch maar co-op dus met zn tweeen en dat vind ik wel jammer. Even afwachten
     
  9. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Volgens mij had ik toch echt ergens gelezen dat er geen co-op offline is, geen splitscreen en ook geen System-Link. Dus alleen op Live, misschien vergis ik me?
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Lijkt me heel erg stug. Xbox Live functionaliteit gaat altijd gepaard met System Link functionaliteit. Die is verder in principe hetzelfde natuurlijk. System Link behoort sowieso niet tot de offline multiplayer functie's.
     
  11. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dan een quote uit een FSW artikel van IGN.


     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Oej. Onlogisch. Raar. Onverwacht.
     
  13. Gameholic

    Gameholic Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm onlogisch? vind ik wel meevallen. Dit spel draait gewoon om teamwork en strategie; daarom is het van groot belang dat je samenwerkt... en co-op is dan ook de beste modus voor deze game

    Laat maar komen zou ik zeggen!
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    WouteR bedoeld dat er geen system link wordt ondersteund :)
     
  15. Gameholic

    Gameholic Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt ;) had ik even niet goed gelezen |:-
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Maar het is dus alleen co-op op Live?
     
  17. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij komt ook op de pc dus ik hoop dat er nog ff een demo komt :D
     
  19. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar de pc versie komt pas later dit jaar.
     
  20. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    PC versie staat ergens voor september, volgens mij. Het lijkt me niet dat er veel fout kan zijn aan dit spel, het ziet er ontzettend gelikt uit. :)
     

Deel Deze Pagina