1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Full Spectrum Warrior Live!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 28 mei 2004.

  1. Dark DoDo

    Dark DoDo xD

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Word een vet spel een soort Halo maar dan anders
    er is al zo soort game met coop gebeuren en dat is de battlefield series voor de pc
    ik ga zkr dit game halen MUST-HAVE *)
     
  2. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Een soort Halo, Battlefield?

    Dit is totaal anders, dit is een strategische simulatie. :{

    Ik weet niet in hoe verre jij weet hoe FSW werkt, maar als je iets in de buurt van 'een Halo' verwacht zou ik deze toch echt laten liggen.
     
  3. Dark DoDo

    Dark DoDo xD

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    je heb gelijk halo is tog wat anders :D:D
     
  4. Kryden

    Kryden Play More!

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Het schijnt ook zo te zijn dat je zelf bijv niet kan schieten, maar het commando voor schieten moet geven... Weet iemand ook of dit waar is? Volgens mij wel maar ik weet t niet zeker
     
  5. Gameholic

    Gameholic Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik zag in de demo die je kan downen van de officiele site zag ik idd dat je met een soort cursor op je vijand mikt en dat je team incl jij als teamleader dan het vuur opent...
     
  6. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Het is geen shooter, het is een tactisch simulatie waarbij je bevel tot [..] moet geven. Dus ja, je moet bevel geven aan je Alpha of Bravo (of een individuele soldaat) een 'fire-sector' geven.
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Dude, wtf jat je me avatar :{
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Je lost in het hele spel zelf geen enkel schot, dus 90 % van de gamers haakt al af. Het gaat puur om tactiek en het goed plaatsen van je teamgenoten. Maar het owrdt gewoon top. Ik heb nog nergens iets negatiefs gelezen, iedereen is enthousiast:)

    _0/
     
  9. Dark DoDo

    Dark DoDo xD

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    jongen ik jat nix _0/
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    omfg sadface.. tip:www.getalife.com

    genoeg offtopic.. ontopic again:

    Ik vraag me toch nog af of de co-op op Live niet snel zal gaan vervelen.. De CPU is meestal niet zo erg boeiend/afwisselend.
     
  11. gizmozz

    gizmozz Bierdoos

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    1
    idd er stug als het er niet bij zit. Het zou wel leuk zijn om FSW een keertje te lannen. Ik denk dat de developer dat toch wel inziet.
     
  12. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn ook geen scoreboards:
     
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Oh :eek: Geen doel, nooit eerste plaats :confused:
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ach wat maakt het anders uit. Het groepje waarik mee LAN heeft ook Live, zet je gewoon alles bij elkaar in één ruimte en verbind je naar Xbox Live. Alsof dat uitmaakt met de tegenwoordige internetsnelheden :).
     
  15. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Nu er geen doel is, zullen veel spelers denken dat ze lekker in het rond kunnen knallen.
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Zó raar hoef je ook weer niet te gaan speculeren en raar gaan generaliseren hoor.

    Live functionaliteit is kennelijk niet een heel erg groot ding in het spel. So be it. Juist omdat je geen tierelantijn er om heen hebt komt het spel misschien in multiplayer wat terug naar de basis. Lekker spelen, geen andere belangen er om heen.
     
  17. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik koop het spel ook om de SP, maar veel spelers modderen bij free games(non ranking) gewoon een beetje aan. Ranking games stimuleert spelers om hun best te doen om punten te halen(in ieder geval bij mij)
     
  18. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Nu kan je juist lekker spelen zonder aan je stats te hoeven denken. Dan is iedereen minder competitief, wat weer betekend dat minder mensen geneigd zullen zijn zich te gedragen als 'debielen' (pardon, maar het is gewoon zo).

    Bovendien is FSW nu niet meteen een spel waar je maar wat gaat rond knallen, zeker niet gezien het een co-op spel is.
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm, ik vind het erg jammer dat het maar erg simpel op Live is.. Co-op weet me toch nooit al zo erg te boeien.. Maar nu hadden ze net zo goed geen Live kunnen ondersteunen, want je gaat juist op Live om een betere competitie dan de cpu te vinden.
     
  20. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Komt er trouwens Downloadble Content?
     

Deel Deze Pagina