Full Spectrum Warrior Live!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 28 mei 2004.

  1. Timm4nni4c

    Timm4nni4c Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    yep, en live is niet zomaar iets. het is dan wel 'gewoon' coop, maar ik raad jullie aan ff naar www.ign.com te gaan en daar de online experience van FSW te lezen.
     
  2. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat is jouw mening.

    Deathmatch werkt niet in een game als FSW. Hoe leuk is het om in een enorme stad op zoek te gaan naar je vijand (ervan uitgaande dat ze niet je 'vrijheid' willen ontnemen). Ook zou je online heel anders moeten gaan spelen omdat je tactieken uit de sp campagne niet kan uitvoeren (de manier hoe het spel gespeelt hoort te worden), met flanking etc.

    Dan het belangrijkste, "because since you don't fire a shot, it would be totaly random who gets hit". Klinkt dat leuk? :{

    Bovendien zijn er al tig spelen waarbij je deathmatch etc. kan spelen.
     
  3. Argus

    Argus Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit spel zal er juist beter van worden. Ik zie ook geen mogelijkheid om deathmatches te spelen met dit spel. De Co-Op lijkt me daarom juist een pluspunt. Gewoon goed samenwerken lijkt me dan de key. Heerlijk!
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Deatmatch werkt idd niet, maar ze kunnen er toch wel iets met statistieken in doen?
     
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Denken jullie niet dat het snel eentonig wordt? Uiteindelijk weet je nl. waar alle ventjes enzo zitten en wanneer er een truck komt aan rijden
     
  6. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, maar ik weet niet wat het is, maar ik speel nog steeds rbs3 co-op, ondanks dat ik alle levels/vijanden weet... Blijft leuk.
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Deathmatch doel ik ook totaal niet op, en dat kan ook niet bij FSW omdat je de karakters indirect bestuurt ipv indirect. Dus daar was in 1e instantie al geen sprake van.
    Ik vind gewoon dat het beter was geweest dat ze ipv co-op gewoon 2 teams in een stad hadden geloost, en dat je dan elkaar moet uitschakelen..
    De lvls van de sp spelen met nu een partner ipv jezelf lijkt me nou niet echt een enorme vooruitgang. En de CPU komt na een maand mij wel de strot uit, ik hou wel van een beetje tegenstand.
     
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    You've got a point...
     
  9. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Na slechte ervaringen met Conflict Desert Storm had ik het een klein beetje gehad met squad-based/militaire shooters..... maat toen ik gisteren het officiele FSW filmpje had gezien (zie voorpagina XBW) moet ik mijn woorden toch inslikken..... het ziet er echt geweldig uit! Veel sfeer, spektakel en actie. Een absolute must-buy :9
     
  10. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    kun je ook co-op spelen met een vriend bv, niet over l!ve maar gewoon met zn 2en op 1 box? Lijkt me wel toch?
     
  11. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Denk het wel ja
     
  12. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand het ckr? (site ofzo)
     
  13. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus alleen co-op over Xbox Live, niet offline.
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  14. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ga hem denk ik toch wel halen, want de gameplay lijkt me toch super!
    Hopelijk is op het live alleen niet zo dat het puur de single player missies doorlopen is..
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    keb net gehoord, gamefaqs, dat de originele versie (leger versie) er ook in zit.
    en er zou een code zijn om het spel moeilijker te maken.
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    De leger versie wil ik idd ook spelen! Dat lijkt me best relax, zeker als je daar goed in bent :cool:
     
  18. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    nope, elke keer staan ze ergens anders (ventjes dan, de trucks die er aan komen rijden zijn volgens mij steeds hetzelfde)
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens de gamespot video review staan ze telkens hetzelfde...
     
  20. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    ik dacht in de gameplay footage van de e3 te horen dat de mannekes steeds ergens anders staan, maar als gamespot dat zegt; zullen ze ook niet uit hun neus halen :+ 8)
     

Deel Deze Pagina