Ze zeiden iets van: Everytime u play the mission again the enemy's show up at the same place. De AI zou ook zuigen: "The AI sux... all they do is just shooting at you and hiding a bit but when u flank them for example they dont even hide for the bullets the come from the flank."
dat zou wel zeer jammer zijn, maar als ze maar een btje schieten dan kunnen ze toch niet een teammate van me dwars door zn bolletje raggen (wat je dus wel ziet in de footage). Maar hopen dat het gewoon goed is en dit geen loze beelden zijn. Trouwens, het is alleen gamespot die wat negatiever is dan de andere. Die zijn allemaal weg van FSW. (me 2)
Ze bedoelen meer dat als jij er 1 tegen komt dat ze maar een beetje loos naar je schieten en soms werken ze wel samen om je te flanken maar het blijft meestal bij simpel naar je toe schieten. Vind het jammer dat gamespot weer wat negatiever is omdat me dit spel echt super leek en nu begin ik weer te twijfelen...
Hehe, ik heb net even de IGN review helemaal door gelezen en die zijn echt positief. Ze vinden het alleen nog niet compleet, ze hadden graag nog adverserial en dergelijken gezien maarja, misschien wat voor deel 2
Dunno, lijkt me igg wel Maar ik wacht eerst even wat meer reviews af, want gamespot doet me toch weer twijfelen..
Ben benieuwd.. Ik ben nu in chapter 6 (+5 traininglevels=11).. Ik weet niet hoeveel chapters er zijn maar als ik dit heb uitgespeeld horen jullie wel hoe die leger versie bevalt. Wist helemaal niet dat dit er was.. Maar in het menu zat wel optie voor cheatcodes in te voeren ja.
Gamespot is bijna altijd negatief over Xbox games... hecht daar dus maar niet teveel waarde aan. FSW rocks!
Ook ge-pre orderd bij Gcshop... Ik ben benieuwd of er een beetje coole Live gamers zijn, die niet Rambo Style zullen gaan. Maar ja eerst moet hij binnen komen voordat we kunnen spelen natuurlijk. Ik zat eerst te twijvelen, maar ik heb hem toch ge-pre orderd.