oh shut up. ga ik jou lekker vertellen Spelling nazi Ontopic, 2 dagen spelen en tis uitgespeeld moeilijkste graad. Ik kreeg em gistermiddag, deze middag uitgespeeld 10 uren of zo en online is hetzelfde als offline verder is het wel een mooi spel erg kort alleen, jammer Oh ja, ik eis een aantal single player missies! ik wil een spel langer spelen dan een weekend
Vraagje; krijg je na het uitspelen van een missie op Live ook nog iets van stats te zien; of een beoordeling; of van uitgespeelde tijd?
Nee, das echt jammer. Maar ja, voor de rest is het wel toppie op xbox live, buiten het gegeven dat hij erg lang een missie moet laden (en saven) op xbox live.
Er zijn genoeg live games te vinden hoor. Ik speel vooral met mijn vrienden omdat het van essentieel belang is om met iemand samen te spelen die je begrijpt en doet wat je van hem vraagt anders ga je het nooit redden samen... Als je een cheat code invult voor de militaire versie van het spel dan kun je die gaan spelen. Daar worden wel een soort van stats bijgehouden.
tis idd vrij belangrijk om friends te hebben die het spel hebben, tis niet als rainbow 6 waar je een ongeorganiseerd zootje een spel mee kunt uit spelen
Zijn er nog XBW-ers die deze game online spelen en dit ook serieus willen doen? Misschien kunnen we net zoiets doen als met Splinter Cell: Pandora Tomorrow, iets in de richting van zoek een maat/serieuze medespeler
Enig minpunt; hij is erg snel uitgespeeld (met een maat op Live deden we er grofweg nog geen 5 uur over) en het einde is gewoon een anti-climax. In de intro worden alle soldaten aan je voorgesteld, etc., maar het einde is gewoon pats boem klaar. Alsof ze geen tijd meer hadden om een goed einde eraan te breiden.
Is nog niet bekend maar wat ze wel vertelde voor dat de game uitkwam was dat het een paar maanden na de release zou gaan komen... Afwachten dus dat is het enige wat we kunnen doen.
Ik zou hem zowiezo al aanschaffen voor alleen de singleplayer, originele game. Live is wel aardig, je speelt de singleplayer missies nogmaals, alleen dan cooperative.
Ik speel hem wel vaak online . Mijn Xbox Live Gamertag is : Michael T NL Als iemand zin heeft om hem online te spelen, geef me dan een uitnodiging! *)
Iedereen die graag een potje online speelt voeg me toe FrozenBullet NL P.S Kben 1 augustus op vakantie..