1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Full Spectrum Warrior

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bidle, 22 jun 2003.

  1. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm, en ik maar w88 tot 26 juni als ie bij mijn op de mat valt, ach ja, tis de moeite waard _O_
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het jammer dat jezelf niet kan schieten, voor de rest lijkt het me een toppertje
     
  3. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    als je zelf zou mogen schieten zou het een zooitje worden, moet je alle leden individueel gaan besturen en dat werk niet echt best. Bij RS3 had je maar 3 teamleden maar hier zijn het er ietsje meer. Bovendien is de AI volgens mij goed genoeg om je er van te laten genieten hoor. _O_ :9
     
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, dat kan best kloppen. Maar wij kunnen niet ruiken dat jij NTSC games kunt spelen. Maar je hebt hem dus: Hoe speelt hij?
     
  5. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    is de AI een beetje naar behoren, ik had namelijk gelezen dat de vijanden niet eens dekking zoeken als ze worden geflankt.
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Xplayer, zie mn post in de live thread
     
  7. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    dat bedoelde ik ook :+
     
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedoelde de nieuwe reply :+
     
  9. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    heb t gesien _O_
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
  11. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik krijg hem dit weekend :cool:. Ben benieuwd..
     
  12. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
  13. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Beter post je je impressies :9
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja als iedereen zijn impressies hier even neerzet, maybe haalt me dat over om 'm te kopen! ;)
     
  15. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat is niet helemaal waar (ik heb het pers-bericht niet gelezen), maar in de echte militaire versie kun je ook gebouwen binnen etc. Maar omdat daar hele andere regels gelden moesten ze kiezen voor een van de twee. Het werd buiten om dat dat leuker is.

    Het zal gewoon om een andere moeilijkheidsgraad gaan oid.. Niet heel erg spannend.
     
  16. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    de laatste recensies worden steeds iets minder positief.... nee, ik wacht met kopen van deze game. Puur omdat er nog VEEL echt ontzettend goede games gaan komen, waarvan je WEL zeker weet dat het instant classics gaan worden (Fable, HALO2, Conker, Sudeki, Half Life 2, Doom III etc.)
     
  17. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    van concer en doom weet ik het nog niet (vind ik zelf niet zo goed, vandaar) maar je hebt wel een punt. Ik heb em al gepre-ordered en ik hoop niet dat ik er spijt van ga krijgen, dan is 46,50 euri toch wel veel. Maar velen geven ook hoge punten dus het zal zeker een goede game worden.
    (btw toch geld zat over voor Sudeki, Fable, Halo 2 en Half-Life 2 :9 *) )
     
  18. Ajax

    Ajax Guest

    woho de game is vandaag uit in amerika

    ik ga em kopen
     
  19. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal dus echt geen slechte game zijn natuurlijk! Maar toch... ik ben maar een student en merk gewoon dat ik niet als een gek moet ingaan op alle hypes rondom games, maar juist heel selectief moet zijn bij het uitkiezen van games. Los van het geld heb ik ook niet de tijd om zoveel games te spelen, dus als ik dan toch speel.... moet het een topper zijn. *)

    Ik speel nu bv. KOTOR weer... wat een briljante game is dat zeg. _O_ Puur genieten gewoon... helemaal als Star Wars fan. *)
     
  20. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Fable september, Halo 2 november, Conker 2005, Half Life 2 (onbekend, waarschijnlijk nog niet eens aan begonnen) sowieso na zomer 2004, Doom III (onbekend) na PC versie.

    Tenzij je heel weinig geld hebt kan je dit spelletje echt wel aanschaffen hoor.

    Edit/ hoogstwaarschijnlijk al voorbij gekomen, maar als je FRENCHARMY invoert hebben je soldaten een witte vlag ipv een geweer vast. :+
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2004

Deel Deze Pagina