Full Spectrum Warrior

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bidle, 22 jun 2003.

  1. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Fable is toch uitgesteld?
     
  2. kingnbajam

    kingnbajam Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    1 oktober op www.play.com

    Die zitten bijna altijd wel goed met hun releasedata. Wat een lekker toetje wordt die game op de zomervakantie! *) _O_
     
  3. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    is vakantiewerk toch niet voor niets *) :9 _O_
     
  4. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb na die recensie van GameSpot opeens een stuk minder zin in dit spel gekregen. Ze spreken over te herhaaldelijk, weinig interactie met de omgeving en een slecht uitgewerkt schietsysteem. Zo zou je als je achter een muurtje vandaan schiet gewoon helemaal niet geraakt kunnen worden. En dan hebben ze het over realisme.. :confused:
     
  5. martines

    martines Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb het spel net ff zitten doen en het ziet er strak uit, en bestuurd ook prima.

    Ik heb alle trainings-missies gedaan, en was daarnet met de 1e missie bezig, besturing heb je zo door, alleen snap ik die save-points niet, dus toen ik doodging moest ik weer helemaal vanaf het begin van missie 1 starten :mad:

    Maargoed, hier 3 brakke pics die ik net ff genomen heb van de training missie.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Zoals je kan zien helaas geen system link :mad: wat me juist wel vet leek met dit spel. Misschien toch maar zo'n live-kitje kopen :)
     
  6. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    kijk daar hebben we wat aan, dus de gameplay is goed? Heb ik er toch geen spijt van em al gepre-ordered te hebben. :D *)
     
  7. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
  8. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
  9. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt de Army version trouwens ook unlocken (schijnt, heb de game zelf niet) hiervoor moet je de game op de hoogste moeilijkheidsgraad uitspelen óf een code intypen (die code, weet dus niet of ie werkt, staat op gamefaqs.com). Bij deze Army version (gebruikt door het amerikaanse leger) is er betere AI én het spel is veel moeilijker en realistischer.
     
  10. godsson

    godsson Brothers in arms!!!!

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke training!!!! voor dat leger lekker computerspelletjes spelen!!! :cool:
     
  11. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand tot wanneer je kunt pre orderen bij gcshop
     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Meestal tot 8/10 dagen voor de release.
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
  14. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    hij vraagt tot wanneer wouter. En meestal kan dat tot zo'n 2 dagen voor de release nog wel, behalve als de game eerder uitkomt (als GCshop de game op bv 20 juni al heeft ipv 26 juni, zal de game op 20 juni al niet meer te preorderen zijn).
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2004
  15. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    okeej
    bedankt dan weet ik dat ookweer
     
  16. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    mij lijkt dat je em gewoon kunt pre-orderen totdat de site zegt dat de pre-order gestopt is (en dat zal ong 4 dagen voor de verkoop zijn) ;)
     
  17. Metsada

    Metsada Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    1
    Heeft iemand die army version al geprobeerd, wat kan je dan allemaal extra? Vind het een zeer vermakelijk spel overigens! Alleen is het vervelend dat je de replay (welke echt heel handig is) niet nog sneller kan doorspoelen... Naja iets voor full spectrum warrior 2 misschien :). Er is nog veel ruimte voor verbetering, en dat is denk ik waar gamespot een beetje overheen valt, ze hadden de game gewoon liever wat uitgebreider gezien.

    Ik denk dat ze daarvoor nog ruim 1 a 2 jaar extra ontwikkeltijd nodig hebben, maar na een paar levels spelen hoop ik wel al heel erg op een 2e deel. Ook al is de gameplay wat herhalend, het is wel verslavend. Ik heb elke keer weer zin in een moeilijke situatie. Het is gewoon geweldig als je mannen compleet vast gepinned zitten, en je komt met je andere team ff flanken, of wat surpressive fire geven...

    Een heerlijk spel, speelt als een droom!
     
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    GC moet uiterlijk de dag voor de release je geld binnen hebben dus dan stopt de pre-order.
     
  19. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb hem sinds zondag. Woeii speelt echt super! Veel vetter dan RS3 en andere soortgelijke games. Met name die blur functie is vet. Je kunt ieder mannetje een andere kant uit laten kijken zodat er geen dode hoeken zijn waar vijanden kunnen opduiken. Zeer vet!
     
  20. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    hoe zit het met de AI van de peepz die op jou schieten?
     

Deel Deze Pagina