1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Full Spectrum Warrior

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bidle, 22 jun 2003.

  1. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    die zijn perfect volgens de previews
     
  2. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    alleen gamespot is negatief zag ik, dat zullen dan maar als een broodje aap nemen :cool:
     
  3. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het spel vandaag ook maar gepréorderd bij gcshop. Was zeer onder de indruk van de trailers op de officiéle website :9. Dit wordt echt een toppertje
     
  4. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    De AI van je teamleden bij A/B/C:

    Je bedient dus een mannetje van een groepje van 4. Met de linker trigger kun je een plaats aanwijzen waar ze naartoe moeten (incl jezelf). Als je bijv. Bravo niet goed hebt opgesteld om Alpha te dekken als je A naar een punt laat rennen, en de vijand schiet dan op je (op alpha) dan kunnen je teamleden niet terug schieten omdat ze met het geweer richting Noorden (of anders, altijd vooruit dus) vast hebben. Ze schieten dus niet automaisch terug op de vijand. Best realistisch als je erover nadenkt. Maarr.. je kunt je mannetjes ook naar een plaats laten lopen met het geweer richting Zuiden ofzo. Als je een team hebt opgesteld en er staat een vijand verderop die op je begint te schieten dan schiet je team geloof ik niet terug. Je moet dan met X een soort cirkel in de omgeving markeren welke richting ze moeten schieten. Je moet zelf dus echt heel veel nadenken en alle opties benutten. Die vele mogelijkheden van het spel maakt het net vet.
    Als je meer wilt weten hoor ik het wel.
     
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze bedoelen meer de AI van de vijandend.
     
  6. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    ik hoorde van iemand dat als je een vijand flankt dat hij niet terug in de cover gaat en dat je hem dan zo neer kunt maaien, lijkt me niet echt realistisch. Is dat ook zo?
     
  7. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoezo lijkt je dat niet realistisch? Als je hem flankt kan hij meestal geen kant op.. Een vijand heeft bijna altijd een schildje boven zijn hoofd (dat betekend dat hij dekking heeft achter een voorwerp of achter een muur), als hij op een hoek van een muur staat of iets ervoor en hij geen schildje heeft dan zal hij zich verschuilen achter de hoek. Dan kun je hem dus niet raken, tenzij je de vijand aanvalt met Bravo via een andere kant.
     
  8. CHAOZ LORD

    CHAOZ LORD Xlife

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    WTVF is de game al uit ?

    Ligt ie ook al in de winkel te kooop ?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    Nee hij is nog niet uit dit zijn mensen met "imports" ....maar hoe bevalt het Xbox Live gedeelte?
     
  10. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Twas meer dat als je hem flankt dat hij er niks aan deed, dat hij gewoon niet reageerde op de kogels die van die kant komen...
     
  11. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    schijnt niet altijd te werken op die imports ;)
    25e komt hij hier toch uit? ben nog niet echt onder de indruk
    lijkt me een game die je een weekje speelt en dan nooit meer
    tenminste ik dan
    Ik ben redelijk snel uitgekeken op bepaalde games
     
  12. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Zie post Dia. }:]
    Hij probeert wel te schuilen ja, soms rennen ze ook weg.
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2004
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Op Gamespot.com staat bij de Tech-info dat je met 2 spelers kunt spelen. Is dit nu voor de offline of online mode ?
     
  14. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Er is alleen Xbox Live co-op, GEEN splitscreen, co-op, system-link of noem het maar op.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ok kan ik m schrappen van mn lijstje :9
     
  16. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Mmm... ik denk dat een heleboel mensen die de game gaan kopen denken dat ze een militaire FPS kopen maar dan komen ze er later achter dat het eigenlijk een military strategy game is........

    Maar persoonlijk lijkt hij mij wel tof..... is weer eens een keer wat anders. Ik hoop wel dat ie goed pittig is. Ik kick namelijk op moeilijke games.....
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2004
  17. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Blèh, dat heb ik tegenwoordig met al m'n games (op een paar na). Dat is geen punt meer voor mij. :+
     
  18. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Daar geef ik je groot gelijk in!

    In het begin heb je 5 trainingslevels waar ze je alle opties in het spel leren.. Hierna kun je pas beginnen met de echte missies.
     
  19. Alwin

    Alwin Alwin

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al een demo uit op de pc of xdoos?
     
  20. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Klinkt ingewikkeld gelukkig _O_

    @Alwin: Dacht het niet....
     

Deel Deze Pagina