heb het spel vandaag ook maar gepréorderd bij gcshop. Was zeer onder de indruk van de trailers op de officiéle website . Dit wordt echt een toppertje
De AI van je teamleden bij A/B/C: Je bedient dus een mannetje van een groepje van 4. Met de linker trigger kun je een plaats aanwijzen waar ze naartoe moeten (incl jezelf). Als je bijv. Bravo niet goed hebt opgesteld om Alpha te dekken als je A naar een punt laat rennen, en de vijand schiet dan op je (op alpha) dan kunnen je teamleden niet terug schieten omdat ze met het geweer richting Noorden (of anders, altijd vooruit dus) vast hebben. Ze schieten dus niet automaisch terug op de vijand. Best realistisch als je erover nadenkt. Maarr.. je kunt je mannetjes ook naar een plaats laten lopen met het geweer richting Zuiden ofzo. Als je een team hebt opgesteld en er staat een vijand verderop die op je begint te schieten dan schiet je team geloof ik niet terug. Je moet dan met X een soort cirkel in de omgeving markeren welke richting ze moeten schieten. Je moet zelf dus echt heel veel nadenken en alle opties benutten. Die vele mogelijkheden van het spel maakt het net vet. Als je meer wilt weten hoor ik het wel.
ik hoorde van iemand dat als je een vijand flankt dat hij niet terug in de cover gaat en dat je hem dan zo neer kunt maaien, lijkt me niet echt realistisch. Is dat ook zo?
Hoezo lijkt je dat niet realistisch? Als je hem flankt kan hij meestal geen kant op.. Een vijand heeft bijna altijd een schildje boven zijn hoofd (dat betekend dat hij dekking heeft achter een voorwerp of achter een muur), als hij op een hoek van een muur staat of iets ervoor en hij geen schildje heeft dan zal hij zich verschuilen achter de hoek. Dan kun je hem dus niet raken, tenzij je de vijand aanvalt met Bravo via een andere kant.
Twas meer dat als je hem flankt dat hij er niks aan deed, dat hij gewoon niet reageerde op de kogels die van die kant komen...
schijnt niet altijd te werken op die imports 25e komt hij hier toch uit? ben nog niet echt onder de indruk lijkt me een game die je een weekje speelt en dan nooit meer tenminste ik dan Ik ben redelijk snel uitgekeken op bepaalde games
Op Gamespot.com staat bij de Tech-info dat je met 2 spelers kunt spelen. Is dit nu voor de offline of online mode ?
Mmm... ik denk dat een heleboel mensen die de game gaan kopen denken dat ze een militaire FPS kopen maar dan komen ze er later achter dat het eigenlijk een military strategy game is........ Maar persoonlijk lijkt hij mij wel tof..... is weer eens een keer wat anders. Ik hoop wel dat ie goed pittig is. Ik kick namelijk op moeilijke games.....
Daar geef ik je groot gelijk in! In het begin heb je 5 trainingslevels waar ze je alle opties in het spel leren.. Hierna kun je pas beginnen met de echte missies.