1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Full Spectrum Warrior

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bidle, 22 jun 2003.

  1. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Deze game mag je echt niet missen hoor ook al heeftie geen multiplayer..
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Dat ligt er maar net aan, als je niet houdt van tactische spelletjes hoef je 'm echt niet te halen denk ik...
     
  3. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Daar heb je gelijk in, maar het blijft wel een topper. Mensen die van Rainbow Six houden zijn meteen van hun RS3 verslaving af als ze Full Spectrum Warrior in huis halen. *spreekt uit ervaring :9.

    Ook leuk is dat je team leden af en toe schelden in het spel haha. Hoop voor jullie dat dit niet weg is gelaten in de PAL versie.
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2004
  4. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat zou echt zonde zijn. Het is gewoon cool, maar ook realistisch. In Ghost Recon laten ze alles maar over zich heen komen "Man down.." alsof het ze weinig doet.

    Over twee weken heb ik 'm binnen van GCshop. :)
     
  5. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja..

    Ook een pluspunt van het spel is dat er veel savepoints zijn. Zo hoef je niet steeds weer helemaal overnieuw te beginnen. Een savepoint verschijnt meestal als je een doel hebt bereikt of een aantal vijanden hebt uitgeschakeld.
    Hoe werkt zo'n savepoint?
    Je generaal (wat hij ook is) roept dat er een savepoint beschikbaar is via je radio. Je pakt dan je GPS dmv het zwarte knopje. Je ziet dan waar Alpha en Bravo zich bevinden en er staat een sterretje. Je gaat dus naar het sterretje en gaat op het punt staan. Dan verschijnt er een grote cirkel op de grond waar je met beide teams in moet staan zodat hij vervolgens automatisch saved.
    Ook een leuke optie is dat je je missies als replay kunt bekijken.. :).
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vind het wel een vet spel, maar team based zoals RB6 vind ik zwaar shit. Die gasten schieten alles af. Als het nu met 2 speler wa sgeweest had ik er nog over gedacht nu wil ik hem gewoon niet hebben. Samen met bots spelen is gewoon kut.
     
  7. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Precies, ik heb hem ff geprobeerd en ik ben ook niet echt into die tactische games (wel tactische shooters) en mij weet deze game niet echt te boeien.
    De liefhebbers zullen hier vast wel van genieten ... try before you buy
     
  8. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Schiet je tog gewoon je teammates af :+ }:]
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Voor de gene die het interessant vinden; Bij het blad (dus niet van deze sitew, maar een engels blad) XboxWorld zit een FSW xbox sticker, die je dus op je xbox kunt plakken. De sticker plak je precies op de 'X' zeg maar. Makkelijk te verwijderen :) Het blad kost echter wel 11,50 en ik heb hem in een grote boekhandel in Antwerpen (weekendje weg :p) gekocht, dus het is ff zoeken. (Er zit btw ook een dvd bij, een star wars badge en een cheatboekje en natuurlijk het blad zelf)
     
  10. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    en een deel van first strike
    toch?
     
  11. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    kan niet in FSW flipje
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    In RB6 wel...
     
  13. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan wel.. Door ze te laten richten waar het andere team staat of d.m.v. een granaatlauncher of een granaat.
     
  14. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb afgelopen vrijdag een XboxWorld blad gekocht met video van deze game, ik zat er al op te wachten maar zag nu beelden en acties echt beter dan je je kan voorstellen de DVD's kosten 10,- inc blad en zijn verkrijgbaar bij o.a. Bruna echt een aanrader heel goed..!
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is een andere instelling... Sowieso heb je geen 'ik'-figuur hier, dus je speelt al niet eens samen. Is dat nu niet de ultieme kwelling? :p
     
  16. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb 2 vraagjes over FSW

    1: Ondersteunt het spel ook clan tags ?
    2: Kun je je replays met vrienden uitwisselen? Die hem vervolgens kunnen bekijken en dan op ieder willekeurig moment in die gespeelde game van jou kunnen instappen en vanaf daar verder gaan spelen? Volgens een vriend van mij kon dit namelijk.
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    1. Geen enkel spel ondersteund clan tags. Het is zelfs nutteloos, want het is alleen coöperatief online.
     
  18. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1

    Rainbow Six 3: Black Arrow & Halo 2 gaan wel clantags ondersteunen
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gaan.
     
  20. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1

    HEY! Brother in Arms Dutch Raven.....

    Dat ik jou hier zomaar tref...LOL :+

    Halo 2 8) .... ik word nu al gek...

    o nee ik moet ontopc blijven natuurlijk...Full Spectrum Warrior gaat ownen. _0/
     

Deel Deze Pagina