1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Full Spectrum Warrior

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bidle, 22 jun 2003.

  1. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja.
     
  2. Dutch Raven

    Dutch Raven XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    1
    Zekers broeder

    pffffff was het maar 2 juli man, kan echt bijna niet meer wachten!
     
  3. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Mjah, het spel lijkt me wel o.k. Maar ik denk dat brother in arms het concept toch beter neer zet. FSW schijnt nogal linear te zijn, het was meer een puzzel game dan wat anders. Maar goed, ook dat kan heel erg vermakelijk zijn.
     
  4. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Klopt.. Je moet echt beide teams gebruiken anders kom je nooit verder.
    Ik ook :cool: *jarig is dan
     
    Laatst bewerkt: 14 jun 2004
  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    2 juli? Ik krijg hem (als het klopt) de 25e (Juni) binnen..
     
  6. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ben nu in de 4de missie (exclusief trainings missies en merk toch wel dat het wel herhadelijk wordt, komt vooral omdat je moet kijken dekking zoeken en de vijand moet flanken. dat herhaalt zich zo het helespel door. ik mis helaas de optie om bijvoorbeeld te zeggen tegen 1 poppetje ga even een kijkje nemen ofzo... want je loopt steeds met zn 4en en moet je ook plek vinden voor 4 personen. en de straten zijn nogal recht.. dus een zijstraat staat bijv recht op een hoofdweg wat in een arm land niet echt realistich is.
     
  7. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    Jep nou ja, dat bedoel ik dus :).
     
  8. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Valt wel mee hoor, ik zit nu in level 8 geloof ik.. omgevingen krijgen nu best veel afwisseling en je krijgt ook met steeds groter geschut te maken als tanks etc.
     
  9. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Jep klopt, ik ben nu net bezig met ik geloof chapter 9/10 (weet het niet precies), waarbij je net uit dat mooie palijs bent gekomen waarbij je die tank moest vernietigen door je Charlie-team erop af te sturen met explosieven. Tot nu toe is het wel zo dat je altijd op hoeken van straten zit en achter containers enz. maar dat boeit me eigenlijk helemaal niets! Het is zo heerlijk om je team strategisch langs hindernissen te krijgen. De keuzes die je kunt maken zijn aardig variabel. Smoke grenade en naar het volgende hoekje rennen of met een team flanken of granaat gooien of suppressing fire en met beide teams wegrennen, het is allemaal mogelijk! Het is leuk om de beste keuze te maken voor jezelf en het dan uitvoeren. Ik vind de sfeer goed en de muziek ook, waardoor het in mijn ogen nooit echt saai word. Bovendien is het wel redelijk door te spelen zonder steeds opnieuw te proberen (het is niet makkelijk, maar uitdagend) dus gevoel van herhaling krijg je niet snel. De situaties die je krijgt voorgeschoteld zijn dan ook meestal een verrassing en dat is erg realistisch.
     
  10. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Zo ik heb een interactive demo dvd van Full Spectrum Warrior gekregen bij de Xboxworld Magazine[Engelse versie].

    En daar lieten ze ingame een aantal opties zien.

    Alfa en Bravo bij elkaar en dan een vette minigunner aan het einde van de weg.

    En dan kon je kiezen van...

    *Smoke gooien en daarna van dichtbij een frag.
    *Alfa laten omlopen en via een steegje en flanken.
    *Rushen en close combat
    *nog iets :9


    En dan lieten ze je keuze zien ingame...

    was echt onwijs vet, en ik twijfel niet aan deze top titel.

    _0/
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bron: Ign.com

    Het gaat dus al goed met deze game in Amerika!
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kga m toch maar pre-orderen denk ik :+
     
  13. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Klopt, je komt vaak zulke situaties tegen die eigenlijk onmogelijk lijken, maar met goed tactisch nadenken op vele manieren zijn op te lossen. Vaak kun je met behulp van smoke grenades of pointing/suppressing fire de tegenstander (vaak een RPG = machinegunner) laten stoppen met schieten, waarna het tweede team achter een dichterbij obstakel kan gaan zitten. Vanaf daar kun je of nog verder gaan, maar een frag is vaak genoeg. Flanken is eigenlijk nog het vetst, omdat het ene team dat pointing fire doet op de vijand (soort om de beurt schieten, zodat ze elkaars aandacht hebben) en het andere team gaat flanken en achter het ventje terecht komt, waarbij je eigen vent die gast afknalt (soms enkel schot, soms een vol arsenaal erin _O_ ).

    Heerlijke tactische game met veel keuzes :9
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat bedoel je met "RPG = machinegunner" ?
     
  15. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Als ze RPG roepen staat er vaak een machinegunner (vent achter een enorme gun dus) met soms ook een rocketlauncher. Ik weet niet precies waar RPG voor staat, maar in dit soort situaties roepen ze dat altijd, dus ik ga er eigenlijk van uit dat het een machinegunner is.
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2004
  16. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    rpg=rocket propelled grenade.
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja dat dacht ik ook !
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    dit spel ga ik halen man ziet er zo goed uit heerlijk
     
  19. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, ze ropen vaak Watch out RPG. IS ook te zien in 1 van de FSW filmpjes btw.
     
  20. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Voorbeeld van een RPG dan,

    [​IMG]

    Veel duidelijker kan het niet. :)
     

Deel Deze Pagina