1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Full Spectrum Warrior

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bidle, 22 jun 2003.

1. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Mmm, plaatje doet t niet helemaal... Volgens mij hebben die gasten die met een machinegun staan te schieten ook een rocket propelled grenade, daardoor roepen ze dat. Naar mijn weten is nog elke keer als ze dat roepen staat er een machinegunner en vliegt er af en toe een rocket voorbij, dat zal die RPG wel zijn dan.
    Graphics zien er echt zeer goed uit, alle filmpjes zijn gewoon ingame en je ziet je teamleader ook praten met zijn mond als hij bevelen geeft _O_ De filmpjes zijn ook wel fraai, meestal vindt er een gebeurtenis plaats waarna je team moet ingrijpen, bijvoorbeeld een tank wordt opgeblazen en je team moet alleen verder. De filmpjes gaan vlekkeloos over in het spel en je blijft eigenlijk gewoon spelen. Het laadschermpje tussen de missies is btw erg mooi, een soort satelliet die langzaam maar zeker je naar de goede plek wijst, door stap voor stap in te zoomen op een gebied. Heerlijke game :9

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Het lijkt me ook een zeer gave game, maar ik weet niet of ik geduld heb voor heel dat tactische element. Houd liever van wat meer actie en spektakel, en daarom is Brothers In Arms wat meer voor mij.

3. wmdd

wmdd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel man zal je ongeveer onder je hoeden heben. Maar schieten is er zelf niet bij en dat is wel jammer.

4. mars15

mars15 Guest

wtf niet >? dacht juist van wel wat is dan doel :confused:

5. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Er is genoeg actie en spektakel hoor, er is echt een hoop spanning in deze game. Je wordt veel onder vuur genomen en het dekking zoeken bij verplaatsende vijanden is dan ook soms erg moeilijk. Het is boven alles niet saai, wees daar maar niet bezorgd om.

Je hebt altijd 2 teams, Alpha en Bravo, met 4 man per team, dus 8 mannen. Soms krijg je een Charlie team onder je hoede, meestal iets minder dan 4 (ik heb al een C-team van 1, 2 en 3 man gehad). Twee teams is eigenlijk het beste, het derde team verwaarloos je snel en blijft achter. Gelukkig krijg je maar een enkele keer een deel van de missie een Charlie-team.

Het doel is je manschappen zo aan te sturen en tactisch op te stellen, dat de vijand word doodgemaakt en je verder kan. Je kunt trouwens wel zelf mannen afmaken, door een mannetje te selecteren en dan alleen voor die een fire area op te zetten. Je kunt ook met je teamleader granatan gooien, dus in principe lijkt het allemaal of jij het doet. Het is trouwens wel relaxt, juist omdat je weet dat je alles goed hebt opgesteld en je ziet dat het meesterplan goed wordt uitgevoerd en je manschappen de vijand doodmaken, heerlijk _O_

Laatst bewerkt: 17 jun 2004
  6. mars15

mars15 Guest

waar kan je dit spel mee vergelijken ?

als je 1 man selecteert word het dus een soort van medal of honor ( gewoon 1 man schieten op de andere )

7. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Nope, je kunt 1 man selecteren en die een aparte fire sector geven, waarin hij zoekt naar de vijand en daar op begint te schieten. Dat doe je dus niet zelf, waardoor je ook de andere teamleden een fire sector kunt geven. Meestal zit de vijand btw al in cover, dus vaak moet je een oplossing zoeken en niet puur op het schieten gaan. Het spel is eigenlijk moeilijk te vergelijken met een bestaand spel of een bestaand genre. Ik verzin er zelf wel één, hier komt ie: Full Spectrum Warrior is een tactische actiepuzzelgame!
    Ik denk dat de Tom Clancy spellen (Ghost Recon en Rainbow Six) nog het meest dichtbij komen, omdat daar ook je teamleden schieten en jij zelf niet altijd. Bij Rainbow Six 3 kun je ook je mannen commanderen om een deur open te maken en te schieten, dus die komt nog het meest dichtbij. Verder zet FSW een totaal nieuw genre op dat echt geweldig is.

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Hoe zit het met je teamleden als zij omkomen in de strijd: Krijg je die de volgende missie weer terug, of moet je de missie overnieuw spelen?

9. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Als je 2 man verliest moet je overnieuw beginnen...

10. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Net als in 't echt.... :{

11. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    In het echt zet men denk ik de missie ook niet voort als ze 2 van de 4 man verliezen of wel? :)

12. _TP_

_TP_ blaaaaat

Leuk Bevonden:
    0
    ehm.. hoe zit het met de online multiplayer functie van dit spel?
    is dit een echte goede extra of draaid het meer om de single player mode?

13. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Als er twee man gewond raken toch? En er mag geen een dood gaan, heb ik gelezen iig.

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Nee want in het demo filmpje werd er 1 hard door zn hoofd geschoten (mooi effect trouwens toen zn helm zo afvloog :D) en ze konden verder gaan. Het was volgens mij ook 2 dood = mission failure.

15. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ja, maar dat was een showcase. Het zou nogal lullig zijn als 'ie opnieuw mocht beginnen met z'n presentatie.

De reden dat je opnieuw moet beginnen met 2 gewond is dat een team dan niet meer kan functioneren omdat de gewonden moeten meegedragen worden (en hun wapen niet kunnen gebruiken).

2-2=0

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, nja ff wachten op een reactie van iemand die m al heeft

17. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Klopt wat XiroKe zegt.. Een gewonde moet mee gedragen worden. (ik heb fsw dus)

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ok thx Bal! Cool dat dragen trouwens.

19. De Generaal

De Generaal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een meesterlijk spel wordt dit zeg.Echt helemaal mijn ding,,,,Urban Combat Simulation.Ik kan niet wachten tot 25 Juni..dus nog ff geduld.
    Game on!!

20. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Er zijn wel verschillen, je kunt hebben dat een teamlid injured is, daar kun je niks aan doen, maar als ie dood wordt geschoten kun je hem oppakken en helemaal terugbrengen naar het beginpunt van de missie, waar een zogenaamde CASEVAC staat die hem kan oplappen. Je kunt er ook voor kiezen om verder te gaan met de dode man, maar dan heb je maar 2 man om mee te schieten en bovendien loopt het erg langzaam. Ik heb één keer een dode man laten liggen, omdat ik echt bijna bij het einde zat en flink onder vuur werd genomen om hem nog te kunnen oprapen. Dan komt hij er bij de volgende missie weer bij, dus je start een missie altijd met twee complete teams van 4 man.

1 persoon vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina