YES!!! Ik heb het ook uitgespeeld, wat een heerlijke game is dit toch Het einde is echt spannend, tactiek op snelheid Nu moet je niet gaan denken dat Full Spectrum Warrior zo snel is uit te spelen, want ik heb er per dag echt veel uur in gestoken. Het is erg meeslepend en als je eenmaal bezig bent, kun je niet meer stoppen. Heerlijke game, persoonlijk hou ik van actie en schieten, maar dit kan geen enkele gamer weerstaan. Ik zou het echt een keer uitproberen bij iemand, zodat je de intensiteit van urban warfare kunt ervaren en het leiding geven van je squad. Een andere optie is blind kopen: in mijn ogen zeker geen miskoop! Btw balleknieper, waar speelt het zich ook alweer af? Het is in mijn ogen namelijk een nagebouwd scenario voor de inval van Irak, compleet met hostages en het uitschakelen van hoofdleiders (Ace of Spades ).
Het speelt zich af in een onbekend (niet bestaand) land genaamd Zekistan, dat erg doet denken aan een land in het Midden-Oosten.
Oja das waar ook, Zekistan. Lijkt verdacht veel op Pakistan, maar ben toch wel zeker dat het in Irak geplaatst is. De situaties uit het huidige Irak komen ook veel aan bod, zoals kapotgeschoten tanks/hummers met RPG's. Denken jullie dat de legerversie van deze game nou puur voor Irak is gebouwd, in principe zou je met het veranderen van Zekistan in Irak en Al-Afad (Ace of Spades) in Saddam Houssein al een heel eind komen denk ik.
Nee ik denk niet speciaal voor Irak maar omdat gevechten in steden en gebouwen (urban warfare) steeds meer voorkomen moet er ook training voor zijn. Je hebt dus dit spel maar ook verschillende 'nep' dorpen. Dus een dorp met allemaal gebouwen om te trainen. Maar ik denk dat t spel ook wel wat voor Irak in ontwikkeling was.
Zijn er ergens in-game movies? Want heb er nog geen gezien. btw, weet iemand hoe het kan komen dat ik bij .avi filmpjes alleen geluid, maar geen beeld heb?
hier op de officiele site staat een demo movie http://www.fullspectrumwarrior.co.uk/gm_demo.php?id=2 als je quicktime hebt tenminste
Merci, ziet er zalige game uit. Weet er iemand of het allemaal in de straten is? Of zijn de levels zeer uiteenlopend?
Ik heb veel gezien van deze game, maar ik heb nog niks buiten de straten gezien. Het is ook Urban Warface , dus erg buiten de steden zal het niet zijn, maar daar weten de mensen die hem al gespeeld hebben meer over. Nog een kleine 5 dagen
Er komen de laatste tijd echt veel topgames uit voor de xbox. FSW lijkt me wel een leuke game, ik vind namelijk strategie wel leuk. Had er eigenlijk nooit van gehoord, tot 2 weken geleden dan. Is het goed te spelen met een controller?
Jah het speelt heel lekker met de controller. Kan me ook niet herinneren dat ik het ook maar 1 keer klote vond. En de mense die nog twijfelen voor deze game, koop 'm nu maar gewoon.
Speelt prima met controller, de functies zijn er echt goed voor gemaakt. Bovendien is het niet vaak zo dat je extreem snel moet reageren, maar toch loopt alles vloeiend. Alles speelt inderdaad in de steden af. Je hebt ook een paar keer dat je een kasteel en een paleis (alleen buiten) moet binnendringen, daarnaast zijn er ook locaties binnen hoewel je dat niet veel tegenkomt. Het is een echte shooter in de stad.
Welkom op het forum, dat eerst. (hoe kun je nou ff zeggen dat hij normaal moet schrijven, in normaal nederlands, zonder een wanabee-mod te lijken) Eh... Hij komt idd 25 juli uit, maar hij komt maar op 1 console uit, de xbox.