Heeft iemand de pal versie toevallig al ? (de officiƫle) meestal ligt die toch een paar dagen voor de releasedatum in de winkel
ik denk niet dat ik hem bij de release koop maar ik w8 nog een paar weken, eerst ff genieten van mn laatste 2 spellen maar kopen ga ik hem cker
Hij staat wel in het singleplayer menu, maar ik heb hem nog niet echt uitgeprobeerd. Xbox Live staat apart aangegeven, dus waarschijnlijk is co-op dus offline.
Hij komt vrijdag dus al uit, en niet over een maand. Heb jij em al, en zoja waar heb je em dan gekocht ?
Zoals je kunt zien is hij in de VS al uit en dan kun je hem gewoon importeren (mits je de juiste Xbox hebt en dus geen PAL zoals in Nederland). Genoeg uitleg?
Zou je even kunnen kijken of je echt met zn 2en offline kan? Voor een vriend maakt dit namelijk uit of hij het spel koopt of niet
Ok, heb had deze thread niet helemaal gevolgt, dus ik wist niet dat jij een NTSC Xbox had. Is het net zoon vette game als Ninja Gaiden ? Of nog vetter (kan haast niet ).
Je moet het spel dus niet vergelijken met Ninja Gaiden Dit is gewoon een ander genre, je moet van strategie houden.
Ik zal het morgen, nou ja vanmiddag wel ff doen als ik tijd heb Laatste dag van school, dus zal niet erg veel thuis zitten _0/ Het spel is echt totaal niet zoals Ninja Gaiden, dat is veel directer in de aanval en zit in principe minder tactiek achter. FSW heeft meer overzicht en je krijgt daarom ook zorgvuldig opgezette aanvallen. Je voldoening is minstens even groot, ondanks (misschien wel dankzij) dat je zelf niet schiet.
Juist, dat wilde ik dus ff weten. En hoe gaat dat lopen en alles, niet alsof ze een hoop stront in de broek hebben ? Echt realistisch en die mannetjes, zien die er ook realistisch uit (dus niet te klein zoals Desert Storm (2))?
als jullie iets meer in de thread hadden gelzen, waren jullie erachter dat de Militaire versie unlockable is in de uitgebrachte versie.
hahaha ninja gaiden vergelijken met fsw? he is project gotham ongeveer net zo als halo? daar zit toch ook een auto on alle apen op een stokje zeg! maar ff ontopic: ik vinde versie van het amerikaanse leger veel leuker. die is veel spannender vind ik en de omgeving vind ik ook mooier. veel meer vrijheid want in de normale volg je zowat een vast pad en heb je af en toe de mogelijkheid om een vijand te omcirkelen...
Serieus, hoe? Ik heb nou de singleplayer uitgespeeld, wat moet je doen om hem te unlocken? Lijkt me echt heel gaaf. Edit: ik heb alleen de code gevonden, maar niet hoe je hem moet unlocken. Codes Official Army Version To unlock the original army training version, with more enemies, civilians, open areas, levels, and mor difficulty, just enter this code at the code input screen under options. Code Effect ha2p1py9tur5tle Offical Army Training Version