1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Full Spectrum Warrior

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bidle, 22 jun 2003.

  1. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij Extra Content in het hoofdscherm.. Deze optie zuigt best wel :p. Maar toch wel leuk als je de storymode al hebt uitgespeeld.
     
  2. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja idd, het is niet echt een best uitgewerkte optie. Het ziet er wel professioneel uit (het menu dan) maar als je gaat spelen is het echt helemaal anders. Je begint al: de controls zijn anders! Achter auto's en containers zitten ze ook heel anders (niet in de formatie 2 achter elkaar, maar allemaal beetje schuin naast elkaar). Je krijgt echt geen informatie over de vijand (in dekking of niet), hoewel dat natuurlijk wel realistisch is. De vijanden verplaatsen wel de hele tijd. Als jij in dekking gaat zitten en terugschiet, rennen ze snel weg. Niet achter het eerste obstakel dat ze tegenkomen zoals in de normale versie, maar helemaal weg. Je weet dus echt niet wat je kunt verwachten en je moet altijd de juiste posities innemen. Ik had ook een team in dekking zitten en op een gegeven moment werden ze onder vuur genomen! De vijand beweegt veel meer en onverwacht. Het is duidelijk dat dit erg realistisch is en dus ook erg moeilijk. Ik mis alleen het granatenschermpje :confused: Ik kan zelf geen granaten (frag of smoke) gooien, kan geen air strike aanvragen en geen grenade launcher doen, terwijl je die vent wel in je team hebt :confused: Ik heb niet echt veel zin om verder te gaan met die missies omdat het echt te realistisch is. Wel is er een pluspunt: er zijn grote mogelijkheden. In FSW kon je meestal op max. 2 manieren flanken, nu kun je door de hele level rennen om te flanken. Erg relaxt. Het lopen van de mannetjes is ook anders (ze sprinten niet in onbekend terrein) en dat ziet er echt goed uit.
    Military version is dus erg realistisch en dat is ook gelijk z'n minpunt. Een leuk extraatje voor de echte fanatiekelingen.
     
  3. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het net gekeken en het is toch online (Live). In het hoofdmenu kun je kiezen tussen Play en Xbox Live (en nog wat, maar das even niet relevant). Bij Play kun je kiezen tussen MOUT Course (training), Solo Campaign (logisch) en Co-op Campaign. Beetje vreemd dat ze Co-op niet onder Xbox Live hebben gezet, maar daar zullen ze vast hun redenen voor hebben :confused: Iig hoop ik dat je vriend het nog steeds gaat kopen, het is echt een _O_ spel en zéker geen miskoop ondanks online co-op.
     
  4. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0

    Klinkt goed alsje het mij vraagt!
     
  5. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit was geloof ik ook wat Pandemic voor de launch beloofde, een echte realistische oorlogsshooter met al deze dingen: onverwachte vijanden, enz. Gelukkig hebben ze het wat commerciëler gemaakt en dit keer is dat geen nadeel! Het is beter te spelen en veel overzichtelijker. Als je FSW in realisme niet ver genoeg vind gaan (ben je gek) dan is dit wel een meesterlijke optie. Zeg maar voor de thuiszittende soldaat ;)
     
  6. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Vet. Ik kan echt niet wachten tot vrijdag.
    Dan ligt hij als het goed is op de mat. (oh nee heb geen mat, brievenbus staat buiten 8))
     
  7. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    In fact, het is gemaakt voor de Amerikaanse soldaat. Maar dat weet iedereen natuurlijk al. Ik laat je er alleen ff aan denken.
    Met dat granatenschermpje wat je zei.. je moet de grenadier selecteren dmv van pijltje. Als je dan op Y duwt krijg je het boogje te zien van hoe ver hij moet gooien. Een ander mannetje kan geloof ik een smoke granade gooien.
    Je kunt ook dmv van de pijltjes toetsen een mannetje selecteren en deze vervolgens alleen ergens naartoe laten lopen. Wat bij de Story Mode niet mogelijk is.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2004
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt voor het kijken! Nja die vriend is echt een casual gamer en om 1 of andere vage reden wil hij m niet zonder splitscreen :)
     
  9. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    hey..misschien stormt het vrijdag nog O-)
     
  10. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    gcshop krijgt de game een dag later binnen, dus voor de mensen die daar hebben besteld (ik dus), wordt het een dagje langer wachten.
     
  11. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    dus ik krijg em ook pas zaterdag, grr :mad:
     
  12. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hem trouwens al in een winkel gespot?
     
  13. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben hier in België geweest, maar ze hadden hem nog niet :'-(
     
  14. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    hij ligt morgen toch pas in NL in de winkel :confused:
     
  15. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Thanks! Ik wist natuurlijk wel dat het gemaakt is voor de Amerikaanse soldaat, maar deze Xbox versie met de militaire versie is dus voor de thuiszittende soldaat... Ik drukte ook een keer op de zwarte knop, zat alles even uit te proberen en toen ging er een mannetje van team B naar team A! Hij moest daardoor alleen erg ver lopen door vijandig gebied terwijl hij beschoten werd :eek: Ging gelukkig wel goed. Ik ben blij dat ik de "commerciele" versie heb uitgespeeld, want ik heb het gevoel dat de militaire versie mij iets te ver gaat.
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik zit echt zwaar te twijfelen of ik FSW ga kopen, want volgende maand komt ook al Richard Burns Rally uit...

    Maar als ik dit hier allemaal lees lijkt me dit toch wel een gave game!

    I dunnow what to do! :'-(

    :+
     
  17. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Wel een beetje verschillende games he ;) Ik heb echt geen spijt gehad van FSW en over Richard Burns heb ik eigenlijk nog m'n twijfels. Dan zou ik nog eerder RalliSport 2 kopen (aangezien je 1 ook hebt) en ik heb het gevoel dat Colin 04 zeker even goed/beter dan Richard Burns is. Je hebt wel veel racegames en FSW is dan ook weer een hele goede afwisseling (ben zelf ook een echte racer, maar FSW is echt goed).
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Daar heb je helemaal gelijk in, dat is dus voor mij ook het argument om FSW te kopen. Ik heb al zoveel race/rally games en ik zie in Richard Burns niet een dergelijke verandering tov Colin McRae Rally 4. En ik heb natuurlijk ook nog Rallisport Challenge 1.

    Ik denk dat ik toch inderdaad voor FSW ga, een keer een heeeeel ander soort spel, een genre dat ik nog niet heb. En aangezien Brothers In Arms pas aan het eind van het jaar uitkomt kan ik dit spel mooi kopen.
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou ook voor FSW gaan, voor dezelfde redenen die Sijmez al heeft opgenoemd.

    Wel rot dat de gc pre-order een dag later komt. Niet zo netjes maar goed we besparen nog steeds 10 euro :+
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb net de demo trailer gezien van de site, en wat een prachtige graphics!!

    Maar zo op het eerste gezicht lijken de controls best moeilijk, of valt dit mee?
     

Deel Deze Pagina