Zoals het er naar uit ziet wel!! Even voor het gemak: Dixons: volgende week donderdag Free Record shop: Misschien morgen Mistery Media: Heel misschien morgen, verwacht week vertraging Next Level: Morgenvroeg zeker binnen om 10:00! Gcshop: zegt één dag vertraging te hebben. Bart Smit: hmmmm V&D: hmmmm Iemand nog meer info?
Zn nummer begint met 0906 Man beter komt ie niet pas volgende week! Dat zou echt kut zijn... dan benk straks al op vakantie als ie binnenkomt!
Nummer om te bellen 010 4670693 dus bel maar. Ik ben bang dat het spel volgende week komt ik zal straks nog eens bellen naar een het hoofdkantoor van Next Level.
ik heb al wel mensen uit mijn friends list gezien die de game al hebben.. Dus hij is al wel ergens te koop maar het is zeldzaam om hem te krijgen...
Zal de Amerikaanse versie wel zijn! Zullen waarschijnlijk niet reageren, want vrijdags zowat gesloten. Je kunt bellen maar is stiekem niet mijn nummer. We kunnen het misschien wel gebruiken. Ik vond het per toeval Wacht Fysiotherapie Netty vd Noorderhavenkade 132/C 3038XS Rotterdam Tel: 010 4670693 Mooi man, hier hebben we wat aan!!