Full Spectrum Warrior

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bidle, 22 jun 2003.

  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar 10 chapters? Ik zit nu al op 8... vind t dan wel wat weinig!
     
  2. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    De tactiek is in een spel beter te leren als op/ in het veld. Probeer tijdens het voetballen maar eens in "vogelvlucht" de posities van je mensen te bepalen.... Daar komt bij dat je situaties na kunt bootsen die in de dagelijkse praktijk nagenoeg niet voorkomen. De flight simulator is niks voor niks ideaal voor het opleiden van piloten.
    Van een verloren voetbalwedstrijd ga je niet dood, maar sterven kan je echt maar 1 keer. Even op restart drukken als die vent toch achter dat muurtje stond met een M60 is er dan niet bij...

    Technisch zal je er weinig mee opschieten, je gaat inderdaad niet beter schieten op goals/terroristen. Er zijn onderzoeken naar de verbetering van de oog-hand coordinatie, maar vooralsnog is niks bewezen.
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar ook, als je zelf zou gaan schieten zou het overzicht verdwijnen en wordt het weer de zoveelste shooter... Dit is weer is wat anders en ik vind het zelf denk ik leuker om te spelen door de spanning en shit
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    /edit foutje


    Anyway; blijft de gameplay boeiend tot aan het eind? Of zeg je van; na 3 chapters vind ik het wel genoeg.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2004
  5. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Hmm niemand nog opgevallen dat het spel nogal rechtoe rechtaan is? en eigeluk gewoon saai van de ene situatie naar de andere die allemaal het zelfde zijn? namelijk de vijand achter het muurtje neerknallen etc etc......

    kan aan mij liggen maar ik vind het zeker geen super game, misschien wel goed door de grapics maar verder ...
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben nu bij chapter 8 en ik blijf het boeiend vinden om te spelen. Het spel is idd wel wat lineair maar je hebt altijd verschillende manieren om een situatie op te lossen... Ook is het soms fuckin spannend, bijv. in chapter 7 als er in 1 x een armored wagen op je af komt racen. Ik blijf het leuk vinden inelkgeval! :D
     
  7. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje, ik wil het spel gaan aanschaffen maar wil eerst wat opheldering:
    is het spel nou een rts waarbij je je manschappen moet leiden van: ga hiernaartoe, gooi granaat etc of is het meer zo dat je zelf moet schieten (als leider van je team) en daarbij mensen moet besturen, van ga om dat gebouw heen of ga daar zitten en cover ons etcetc.

    Kortom: mag je bij dit spel ook zelf knallen? want van de trailers die ik gezien heb schiet je zelf niet echt veel, maar moetje meer tactische beslissingen maken.
     
  8. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Je schiet zelf niet, je bent een teamleider. Het gaat puur om tactisch inzicht.
     
  9. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, dan vindik dit spel denkik nix... ik wil zelf ook schieten...
    maar ik geef wel na dat dit spel erg origineel is!
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Ik vind de game wel super, maar je hebt idd wel gelijk. Ik denk juist omdat het nieuw is en het gewoon een Uber gevoel geeft, dat ik het echt top vind.
     
  11. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar het gekke in deze game is dat ze er een console versie van maken, maar je er niet in kan schieten. En ik denk dat het schieten in een fps moeilijker is dan in het echt (denk ik he ;)). Stel je zou liggen, dat kan je de vijand makkelijk raken. Het reloaden is denk ik één van de belangrijkere dingen, want zonder kogels ben je nergens, en je team niet afknallen. Als ze het schieten erbij hadden gedaan, had ik hem gekocht, nou weinig kans.
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Het zijn meer dan 10 levels hoor peep, ik zit nu in chapter 11...
     
  13. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja is goed. Idd, ik heb dat stuk net gedaan, ik werd 1 keer dood geknalt door die RPG, en toen moest ik 7 minuten me replay gaan bekijken... Hij zei nog 'use you sigaret' , maar ik kon hem nergens vinden en hij stond ook niet op mijn GPS systeem.

    11 (excl. training) missies als ik het goed heb, ik zelf ben bij 6, dus moet nog even :) (de meeste missies ben je wel meer dan 1,5 uur mee bezig)De extra's... ja... Een paar filmpjes die je in het verhaal zelf krijgt en je kunt content downloaden en replay's bekijken.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2004
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    En chapter 11 was wel de laatste :mad:
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kweet niet wat ik nu ga doen, verkopen of houden. Want nu je m hebt uitgespeeld valt er weinig nog te doen...
     
  16. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5

    Ligt eraan: wil je de game nog gaan spelen op xbox live, of speel je de game nooit meer...
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de hele game op live al uitgespeeld... Ik denk dat ik hem maar verkoop, ik kan het geld goedgebruiken en ik denk niet dat de content snel komt.
     
  18. spookykiller

    spookykiller Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat het nogal saai de hele tijd commandos geven na een tijd word het zeer saai en je moet er ook te veel woor nadenken :D

    ik heb eigenlijk liever een game waarmee je zelf de actie maakt en als het moet iemand anders de leader van het team is :)
     
  19. venom

    venom Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    praat niet met je chapter 11 dark seal is al in 12 (segt ie)
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Je mag wel in mijn team, mag je alle magazijnen laden.


    Voor al die mensen die:
    - Ik denk dat het...
    - Kun je wel....
    - Gaat het na één missie niet.....
    en het niet gespeeld hebben:

    Ga het spel spelen in de shop of lenen/huren/kopen.
     

Deel Deze Pagina