1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Full Spectrum Warrior

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bidle, 22 jun 2003.

  1. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    MAAAr de A.I. van je teamleden lijkt me niet erg hoog als je in een filmpje ziet dat een hele auto (nou ja een halve) doorzeeft is met kogels en dat de vijand nog niet is omgelegd. Of heeft dat te maken met de voortreffelijke A.I. van de vjiand?
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2003
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ze hebben nog een jaar om alles top te maken.
     
  3. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Die tien losse filmpjes die op de mainpage stonden, kun je die ook achter elkaar plakken, zodat je niet steeds een nieuw bestand hoeft te openen?
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Je kan beter die dingen opnieuw aanklikken dan tijd steken in het editen van die zooi :) Of gewoon IGN Insider nemen en het volledige filmpje downloaden
     
  5. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen nieuws meer van die spel???
     
  6. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Erg indrukwekkend. Wat een detail, ongelooflijk, dit wordt gewoon een topper, zeker met Xbox live! jammer dat we alleen tot begin 2004 moeten wachten.

    En het lijkt me een simpele interface, je doet geloof ik veel met je linker thumbstick.
     
  7. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me ook HEEL cool maar de makers moeten er gewoon voor zorgen dat het niet saai wordt. Want als je zelf niet kan schieten kan dit wel eens het geval worden. Maar ik denk dat het tactisch aspect wel in orde zal zijn.
     
  8. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmm.... ja nu je het zegt. Dat heb ik ook niet gezien. Nou als je niet kunt schieten (wat mij onwaarschijnlijk lijkt) dan wordt het al een stuk minder interessant.
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Bekijk de E3 trailer :) Je geeft ze orders om te schieten, zelf schiet je dus niet.
     
  10. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Je schiet zelf in het hele spel niet??
     
  11. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    NEEN!!! Het is gewoon heel erg tactisch met verschillende teams enzo om de vijand in de val te lokken en weet ik veel wat. Jij moet ze ergens naar laten lopen en dan kun je hen orders geven aan te vallen of daar te blijven en waarschijnlijk nog een heleboel dingen. Eigenlijk wel jammer maarja het kan zijn dat dat ook leuk is.
     
  12. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, dat vind ik niet leuk. Erg jammer. Nu weet ik ook waarom dit spel het orgineelste was op de E3.
     
  13. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan nog niet weten als je het leuk vindt of niet hé.
    Ik vind het wel nog cool, zeker als je die filmpjes ziet!
    Het is heel erg realistisch.
     
  14. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou na een tijdje gaat dat toch vervelen denk ik.
     
  15. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Mja misschien wel... Ik denk dat ik hem dan gewoon wel eens ga huren:) Maar als je dan denkt: een grote level+xbox live+ 1vs1 spelen... Dat moet wel cool zijn. Of 2vs2? En dat elk dan 1 team heeft en dan met de communicator met elkaar bespreken wat je gaat doen enzo...
    We gaan wel zien hé.
     
  16. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Dit word zo'n cool spel... IK heb gisteren alle filmpjes bekeken, en alles ziet er perfect uit. Nog ff geduld en dan kan het feest beginnen!
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    ik ben deze game ok al een tijdje aan het volgen...was helemaal verkocht door het stuk in Xbm

    word echt een fantastische game...met ongekende graphics

    ik kan niet wachten! :cool:
     
  18. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt een soort Brute Force alleen dan meer gericht op Tacktiek dan op Actie. Vind ik wel vet!
    Hopen dat er veel maps inzitten, en et zou ook wel vet zijn als er een mapeditor in zou zitte (alla Timesplitters 2 alleen dan met buitenmogelijkheden). Ze moeten er BTW ook voor zorgen dat er veel variatie zit in de missies.
    Weet iemand al wanneer die uitkomt!?
     
  19. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    dus dit spel word als ik t goed begrijp een soort championship manager maar in plaats van voetbal met oorlog?
     
  20. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    ja das wel een goede omschrijving ja. volgens mij wordt het ook wel een aardig pittig spel als je de preview leest in XBM.
    T lijkt mij ook wel zo'n spel waar in 1e instantie geen hol aan lijkt totdat je t speelt.
    ik verwacht een verslavingsfactor en een drempeltje om in te komen.
     

Deel Deze Pagina