1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Full Spectrum Warrior

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bidle, 22 jun 2003.

  1. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    dat d8 ik ook van cm (pc versie) maar het is echt super verslavend
     
  2. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Damn, wanneer komt het spel nu uit. In OXM staat dat ie in November uit komt, maar in de releaselijst van OXM komt het hele spel niet voor. Op www.play.com kan ik hem ook niet vinden!??????

    Wie o Wie weet het antwoord? De prijs is een big smile of juist niet.
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Uitgesteld naar ergens in 2004, daar stond ie overigens al een hele tijd voor hoor.
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Stom is dat want in OXM staat het spel ook niet in de releaselist van 2004.

    Ze hebben het er zelfs over dat het spel in november komt. Zelfs zij maken fouten blijkbaar.

    We gaan ons gewoon uitleven met Rainbow Six 3!!
     
  5. The Warrior

    The Warrior Dutch Destroyer

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt zo gruwelijk dat je die mensen zo'n fire-sector kan geven, en dat ze dan zelf schieten...tjah! Das toch ook vét cool. Ik heb ook een reactie van iemand gezien over de domme AI. Ga jij eens met een Automatic-Rifle Gun op iemand schieten die zich achter een muur en auto verschuilt! Volgens mij schiet je niet eens in de richting!!! Ik heb Black Hawk Down gezien ( gruwelijke film trouwens ) en daar leek het heel erg op! Nou moet je er ook bijzetten, zo handig als William Stahl zijn teams bestuurd moeten wij het niet verwachten hè..Hijs toch de level Designer!! ( keep in mind!!! )...Maar dit hoeft natuurlijk niet het geval te zijn ( sorry voor de lange post )
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2003
  6. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    klinkt allemaal erg goed, ik ben benieuwd hoe het speelt.
    in xbm stond al een uitstekende review, het spel komt geloof ik alleen op xbox uit?
     
  7. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Je bedoelt neem ik aan preview.
    Het spel komt trouwens ook uit op de pc.
     
  8. The Warrior

    The Warrior Dutch Destroyer

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt een Preview jah..Ik heb hem ook gelezen. Daar staat hij exclusive is voor X-box. Maar vaak zien ze daar als andere consoles het spel niet krijgen, dat het dan exclusive is...ze kijken niet naar de PC.
     
  9. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    damn dit spel word zeker vet heb net pas het 2e filmpje gezien op de site !!!! vind zoiezo al oorlog vet en hier laten ze de oorlog die rond deze tijden worden gevoerd zeker goed zien. wanneer kwam die nou uit?
     
  10. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook al enkele filmpjes gezien van dit spel dat in 2004 zal uitkomen. Ik kijk zeker uit naar deze game..

    Ik had ook al ergens op internet gelezen dat de makers erover aan het nadenken zijn of ze nou wel of geen situaties in het spel moeten stoppen waarbij je zelf zou kunnen schieten...zou een leuk extraatje zijn als dat op sommige plekken in het spel zou kunnen.
     
  11. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Dus dit spel speel je gewoon als strategy game maar je gebruikt de tactiek van een FPS?
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Je speelt het als een third person shooter maar dan zonder zelf te schieten en met meer controle over je manschappen.
     
  13. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Kun je dit spel dus eigenlijk niet zien als een strategy spel, maar i.pv. van vogel perspectief, third person view?
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Kan ook, maar daar is het misschien wel weer net ff té veel actie voor.
     
  15. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik speel alleen maar FPS en ik vind alles met het leger en SWAT er vooral tactieken vet..........

    is deze game iets voor mij

    ( ps: gewone third person shooters haat ik)
     
  16. The Warrior

    The Warrior Dutch Destroyer

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Euhm, ik weet dat je het niet echt met elkaar mag vergelijken, maar je bestuurd het spel een beetje als Red Alert. Je geeft dan ook de mannetjes een order waar ze heen moeten gaan, en je zegt ze ook welk mannetje ze neer moeten schieten. Hier is dat ook het geval alleen dan 100 keer mooier en in een totaal andere sfeer. De vogel-view waar over gepraat wordt is ook niet helemaal juist. Je blijft echt bij je manschappen, je ziet wat zij zien...je kan zelf niet om het hoekje kijken, hoewel je mannen nog drie straten verderop zitten.
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Dit spel wordt echt gruwelijk. Ik speelde wel eens rainbow six op een dergelijke manier. Vasn te voren alles aanpassen zodat niemand dood ging (zelf dus niet meespelen). Duurde uren voor je het voor elkaar had. Nu wordt het dus nog gaver; realtime commando's geven.

    Ik heb er nu al zin in Let me be your guide to victory!!
     
  18. Metsada

    Metsada Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb enorm veel zin in de spel gekregen, ik las op gamers.nl de lijst met 50 beste games, daar staat tie tussen op nummertje 18, had van mij zelfs nog hoger gemogen. Maar bij de releasedate staat 14 januari!, dat zou zoooo vet zijn, al bijna :) nog 2 weekjes wachten. Is deze datum zeker?
     
  19. Paceydre

    Paceydre !nsane in da brain

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    1
    Spel komt pas eind 2004 uit
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Hoe kom je aan die info. Overal waar ik er iets over lees, zeggen ze begin 2004!!!
     

Deel Deze Pagina