1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Full Spectrum Warrior

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bidle, 22 jun 2003.

  1. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    mooi maar wel ongeloofwaardig want welke soldaat gaat nou in het midden van een plein staan :)
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm,

    Ik keek erg uit naar dit spel, mde ook vanwege de live mogelijkheden.
    Totdat ik gisteren dit interview las. Als ik het goed heb begrepen zal er alleen co-op over live inzetten en GEEN versus mode. Als dat zo is dan is het gelijk een no buy voor mij. co-op is wel leuk, maar als je de missies eenmaal kent dan wordt het al gauw een stuk minder. Tegen human tegenstanders is dat toch net ff anders.

    gemiste kans lijkt me ... :'-( 8)
     
  3. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm dit is ook geen deathmatch spel ofzo....co-op mode lijkt me hartstikke vet, nog tactischer aangezien je zal moeten samenwerken...

    ikke als realistische-oorlogs-simulatie-freak (spellen als operation flashpoint, call of duty, blitzkrieg etc doen mijn hard sneller kloppen _O_ ) heb wel weer eens behoefte aan een lekkere oorlogssim, en dit spel lijkt precies te worden wat ik wil hebben _O_
     
  4. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Call of Duty is nu niet meteen perfecte oorlog simulatie.. verre van.

    Anyway, co-op lijkt me wel interessant, maar alleen met mensen die je een beetje kent. Team Deathmatch was niet verkeerd geweest denk ik.
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    het nadeel van alleen co-op is, dat je op een gegeven moment de missies kent en hoe de AI denkt en doet. En dan gaat er al snel de lol vanaf.

    Tegen een human opponent is het toch telkens anders. Dat had de speelduur aanzienlijk verlengd imho ...
     
  6. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Die E3 trailer is heel vet. Ik kan niet wachten op begin Juni(nog een half maandje)
     
  7. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het nu zeker dat er geen squad-deathmatch mode is op Xbox Live? Of is er co-op en deathmatch? Wie kan er op deze brandende vraag een antwoord geven?
     
  8. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Er is Co-op op live.

    En je kunt hem nu al pre orderen op gcshop.
     
  9. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus geen Deathmatch? :'-( Nou, dan maar laten liggen denk ik.
     
  10. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee geen deathmatch.
     
  11. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689

    Jups, hier ook. ik had echt gerekend op een vs mode... |:- Nu laat ik hem ook
    maar schieten. Huur em wel een keer.
     
  12. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik koop hem nog wel hoor. Goede singleplayer(je kocht bijvoorbeeld Ninja Gaiden toch ook niet voor de live functie)
     
  13. aTraX

    aTraX aTraX

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zeer hoge verwachtingen van deze game hij komt toch in juni uit of was dat de US release?
     
  14. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij komt in juni uit.
     
  15. Sora

    Sora Spicy

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    2
    zeer slecht voorbeeld ik bedoel van Ninja Gaiden wisten we dat hij offline zou zijn en was er over online niks bekend, bij dit spel wel dus is de live functie een flinke teleurstelling
     
  16. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee, ik vind het geen slecht voorbeeld.
    NG en FSW zijn duidelijk games die het van hun singleplayer moeten hebben. Ik wist al een tijdje dat NG een live functie zou hebben. Maar van FSW wist ik het pas een kort tijdje geleden. Van beide spellen stellen de live functies teleur(NG: Kom nou met een dom toernooitje en FSW een beetje missies die je al lang hebt gedaan met een n00b spelen). Dat weten we, maar bij beide is de singleplayer(bij FSW zal het ook waarschijnlijk zo zijn) heel goed. En dat maakt het goed voor de live functie die wat magertjes is.
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ligt voor mij toch echt anders. FSW is altijd aangekondigd MET live support en
    het type game leent zich uitermate voor een vs/deathmatch mode. Ben er ook altijd van uitgegaan dat dat zo zou zijn.
    Als je dan toch een vergelijking wil maken; Rainbow Six heeft ook een (redelijke) SP, maar de meesten zullen het spel toch echt hebben gekocht voor de MP omdat het daar echt tot zijn recht komt. En dat is imho ook zo bij FSW...

    Enne, Ninja Gaiden, he bah, geef mijn portie maar aan Fikkie ! 8) :D
     
  18. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net besteld bij GCshop! :9

    Had alleen niet goed gekeken, dacht al dat ie 25 mei uitkwam :eek:
    Pff, nu nog een hele maand wachten...
     
  19. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat is de precieze datum?
     
  20. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    26 juni
     

Deel Deze Pagina