1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Full Spectrum Warrior

Discussie in 'Algemeen' gestart door balleknieper, 10 jun 2004.

  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat van die Airstrike met die tank was toch Chapter 4. Want ik zit nu op het einde van Chapter 4. Dat ik een fireteam moet assisteren bij de Bagage Terminal. Maar nu zit ik bij die Sitrep. En als ik dan 1 pas verder ga maait een vent me neer vanuit een raam van een hal. Met een HEEL zwaar machinegeweer.
    Hoe hebben jullie hem uitgeschakeld? Want zodra ik naar cover wil zoeken wordt ik neer gemaaid! :mad:
     
  2. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    eerst had ik de rechterkant uitgeschakeld door er om heen te lopen. Daarna ging ik bij die gast om het hoekje staan (of achter een auto weet niet meer) en een m203 gebruikt. En toen was hij dood:)
     
  3. Joeym

    Joeym Good gamer

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hulp nodig

    Ik ben in chapter 4 en dan bij het laatste stukje daar zit een heavy machine gun boven op het dak, die me steeds weer killt, hoe maak ik dat beest af?
     
  4. SluipSchutter13

    SluipSchutter13 XboX 360

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraagje, ik heb het spel net nieuw en ik zou willen weten of je bijvoorbeeld met alpha ergens heen loopt en dan met een druk op de toets, bravo er ook gelijk aan komt.. Kan dit???
    Want het is een beetje irritant om steeds elke keer van team te switchen enz.
     
  5. Joeym

    Joeym Good gamer

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    nope kan niet
     
  6. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Grenatelauncher :)
     

Deel Deze Pagina