1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Funny Situations

Discussie in 'Algemeen' gestart door Forgottensoul, 20 apr 2006.

  1. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    een keer bij de fighters guild was er zo'n kerel op zo'n dummy in aan het slaan dus ik denk laat ik ook eens op die dummy in gaan slaan.
    ik sla 1 keer tegen die dummy aan en knalt tegen die kerel aan de andere kant aan dood.....
    ineens komen van alle kanten fighters guild members + guards om me even in elkaar te slaan.:9
     
  2. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol toen ik net rufio had gekild ging ik naar buiten was een guard en die verloor ook van een zwijn lol :D
     
  3. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Verslagen door hun eigen soort :9
     
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.864
    Leuk Bevonden:
    9.249
    sinds ik de main quest wat meer ben gaan doen, wordt ik in steden soms aangevallen door sekte leden.
     
  5. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat echt melig is is waneer je mages guild heb uit gespeeld en dan de thiefs guild gaat doen.

    Dan krijg je een quest waarbij je de Mages staff van de Arc Mages moet stelen je bent dan al zelf de Arc Mages:+
     
  6. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: wat gebeurt er dan word je uit de guild gekickt ofzo?
    Wel leuk btw ;)
    Verder had een guard ruzie met een paard :confused:
     
  7. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ding is dan gewoon min of meer van jouw. En je leent hem uit aan de thiefs guild :) Echt super makkelijk dan die quest.

    BTW dat moet een shadow mare zijn geweest dat paard. Is best wel gaaf want als je de dark brotherhood bijna heb uitgespeeld krijg je der zelf een dat beest beschermd je dan tegen vijanden die jouw willen aanvallen :D
     
  8. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Twee side quests gedaan, de ene waarin die paranoide kerel aan het einde je aanvalt omdat hij niet gelooft dat hij niet achtervolgd wordt. Die werd afgeslacht door de guards toen hij me aanviel. Ligt nu gezellig op een kruispunt vlak bij een gate.

    Paar side quests later, een quest waar je moet wachten in een veld op een kerel die werkt in het kasteel bij dat dorp, aangevallen door 2 necromancers en die kerel. Die kerel valt me aan terwijl mijn health al vrij laag is na het slayen van die necromancers. Ik vlucht naar het dorp en die kerel wordt gelijk aangevallen door guards. Die ligt nu op hetzelfde kruispunt als de vorige, alleen in een andere hoek.

    Eens zien of ik het kruispunt vol kan krijgen, in iedere hoek een lijk.
     
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.864
    Leuk Bevonden:
    9.249
    ik liep gisteren een stad uit ik geloof skingrad. Loopt iemand echt sprintend langs me heen, heb m nog een stukje gevolgd maar hij ging te hard, terwijl mijn mannetje heel erg snel is. Enig idee wie dat was en of het vaker gebeurd?
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Foto :+
     
  11. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Die heb ik ook al een stuk of 5 keer gezien.. ik zou ook wel willen weten wie het is.. volgen is vrij lastig idd..
     
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.864
    Leuk Bevonden:
    9.249
    zal ik m anders een keertje neerschieten met boog?
     
  13. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    M'aiq the Liar
    I'm not entirely sure how often he's there, but I met everyone's favorite eccentric outside of Anvil. Hide your skooma, M'aiq has come to Cyrodiil. He is a level 40 Savant marked as essential (unkillable) with 100 Strength, 100 Intelligence, 100 Agility, 100 Speed, 85 Endurance, 40 Personality, 53 Willpower, and 50 Luck. He can be found multiple times. He can also be found outside of Leyawiin.

    is dat niet deze "easteregg"
     
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.864
    Leuk Bevonden:
    9.249
    ik heb het m niet kunnen vragen :) maar zou wel kunnen denk ik
     
  15. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    is het iemasnd wel is opgevallenn dat als je onder een boom staat en je kijkt naar boven en je draait rond dat de bladeren meedraaien.

    best lache systeempje eigenlijjk.
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    bij Oblivion was het me nog niet opgevallen, maar gister zag ik het ook toevallig bij King Kong. :p
    Waarom is dit? :confused:
     
  17. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    bij battlefield 2 zag ik het toevallig gister ook
     
  18. KingFreAk

    KingFreAk Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    omfg ik werd net aangevallen door een mountain lion net buiten imperial city.
    verrekkes sterk beest ik kon hem niet aan dus d8 ik dan ga ik lekker op een rots staan. het lukte heel goed de lion stond onderaan tegen de rots te springen terwijl ik mn flares aan het afschieten was. na 15 min flares schieten had ik hem bijna dood, zou nog zon 4 flares nodig hebben om hem koud te maken, verdwijnt hij ineens! ik denk wtf waar is hij heen :confused: ik hoorde het geluid van zijn gebrul nog wel. ik stap van de rots af draai rondjes om me heen en dan zie ik zijn kop en poten uit de rots komen :) is da beest op de een of andere manier in de rots gejumpt en nou elke keer als hij "aanvalt"/springt dan zie je zn kop en poten verschijnen :) :)
     
  19. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk lvl ben je want ik kan die lions in 2/3 hits aan?
     
  20. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    das heel vaag ik moest eerstook altijd wegrennen maar na lvl 10 ofzo krijg je op[eens een mega boost ofzo en dan ist alemaal heel makkelijk
     

Deel Deze Pagina