1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Funny Situations

Discussie in 'Algemeen' gestart door Forgottensoul, 20 apr 2006.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    :p ik had laatst dat ik op me paard wilde stappen en toen stond het spel even stil en daarna stond ik opene in de lucht en zag ik alleen mezelf nog :9
    en daarna werd alles weer normaal
     
  2. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag ook een deur in de lucht?? ik heb er een foto van op mijn mobiel :)


    700ste post wtfroflomfgbbq!
     
  3. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Ik gebruikte laatst fast-travel om naar een ruïne te gaan.. zat ineens me paard op een meter hoogte vast in de deur... beetje apart om te zien..
     
  4. ericr

    ericr Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook wel funny, Carahil van het mages guild in Anvil die haar robe uittrekt 's avonds en dan rondloopt in ondergoed. Doet ze trouwens ook als je een gesummonde scamp aanvalt in de mages guild, komen ze allemaal even helpen met beuken. Zij dus zonder haar robe.
     
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.864
    Leuk Bevonden:
    9.249
    Bij de quest dat de main gate opent ging jauffre me ineens aanvallen. Dus ik beetje rennen en ontwijken totdat ik de main gate in kon gaan. Ik rond de quest af en sta weer buiten. Komt jauffre als een mongool met zn zwaard op me in hakken. Alle soldiers vallen nu jauffre aan, uiteindelijk heb ik m zelf maar omgelegd.
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik was zo laatst bij de blades in cloud ruler temple kom ik 2 gasten tegen zegt de 1: "good evening " en de ander "good morning sir"
    :p sukkels
     
  7. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja...omdat de ene het zei net voor middernacht en de ander net na middernacht.:p
     
  8. Speedymike

    Speedymike Active Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben Khajiit ...zeggen bijna alle guards tegen me:' Got something on your mind, FURLICKER? ' Krijg bijna neigingen om ze stuk voor stuk om te leggen...
     
  9. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Mijn paard werd in inconcution (of zo iets) geslagen. Zonder dat ik het wist. Want ik was in een gebouwtje, nu rent hij de heletijd rondjes. En ik kan er niet op stappen, Dus ik sla hem weer bewusteloos. En hij flikkerd de berg af. Dus ikke lache:D, Komt hij op het niet weer liggend de berg op met een snelheid van 100 km en nu kan ik er nog steeds op, maar ik kan er wel door heen lopen :D:D
     
  10. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Toen ik bijna Champion in de Arena was, zij mijn "match maker" dat ik ook een hulp kreeg, om tegen die 3 vijanden uit het yellow team te vechten. Ik verwachtte wel een vette gladiator, maar nee, het was........een everzwijn.....
     
  11. jOe_

    jOe_ Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vond ik ook al zo dom. Had ik die drie gasten verslagen na 10x proberen. Loop ik rustig terug dood dat zwijn me..:{
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij leidt ze wel mooi af.
     
  13. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.864
    Leuk Bevonden:
    9.249
    Bij mij heeft hij er zelfs nog eentje gekilled, en een ander zwaar verwond
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    bij mij heeft hij die 2 zwakste vermoord :D en ik die champion vrouw
     
  15. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    haha die everzwijn is de ownage :) in het wild maakte hij een guard af :D
     
  16. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb 1 keer gehad dat ik met die missie van de DB waarbij je zo`n colenel moest kille die belangrijke ja, dat door mij de gaurds hem begonnen aantevalle :p zelf niks gedaan maar wel missie gehaald :D.
     
  17. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    wel leuk om dit te doen je moet de mensen boos maken want dan gaan ze tegen jou vechten en dan kan jij hun equips pakken.
     
  18. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren een hele leuke test met Shadowmere (paard) gedaan!

    Je zorgt dat Shadowmere flink gewond is, nog maar een minimaal streepje health heeft. Vervolgens zoek je een plek op waar je van heel hoog naar beneden kan springen. (Castle Skingrad heeft een HELE hoge brug ervoor zitten) Vervolgens val je met je paard een pleuris eind naar beneden, dat paard gaat dood/raakt unconscious en jij glijdt rustig van z'n rug af zonder schade. Je kan overigens ook nog in de lucht van je paard stappen en er dan weer op proberen te klimmen! (Dat breekt je val heel erg)

    Wat ook leuk is, is op een stijle berg gaan staan (bovenaan natuurlijk) en dan met je paard naar beneden springen. Jij hebt niks, maar je paard rolt lief naar beneden!
     
  19. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan shadowmere niet dood? ik heb hem maar ik weet niet of hij dood kan gaan of dat ie Unconscious word
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik was in de Imperial City Market District aan het praten met een man in een White Mages Robe en ik probeerde Persuade op hem. Het daalde tot 0. Ik trek m'n zwaard, niet om hem aan te vallen, ik trem 'm zomaar. Opeens valt die gast mij aan, dus er komen twee Imperial Legion Souldiers aan en slaan die gast neer en vermoorden 'm. Maar die twee Imperial Legion Souldiers gaan ook opeens vechten! Uiteindelijk legt één van de twee het loodje, dus ik rip zijn lijk leeg waardoor ik deze equipment had en ik was toen level 4.

    Imperial Legion Boots
    Imperial Legion Greaves
    Imperial Legion Cuirass
    Imperial Legion Gauntlets
    Imperial Horseman Helmet, die is echt masterlijk! Dat is een helm die lijkt op de gewone helm maar dan met zo'n romeinse kam er op.

    Silver Longsword.

    En dat allemaal op level 4, nou ik wist daar wel raad mee! :D
     

Deel Deze Pagina