1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Funny Situations

Discussie in 'Algemeen' gestart door Forgottensoul, 20 apr 2006.

1. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het eg nep dat je niet dat armor van die die imperial castle gaurds kan krijge (silver met goud)

2. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo niet krijgen, gewoon één vermoorden en je bounty betalen.

3. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ze nie pakke
    bij die laatste mainquest helpe die gaste je en ik sloeg ereen dood maar kon aleen z'n shield pakken

ik heb over dat armor dat heranimex lex ook aan heb

Laatst bewerkt: 6 mei 2006
  4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat is waar. Ik heb er ook eens één vermoord en ik kon ook het armor niet pakken. Terwijl ik dat zo mooi vind! :'-(

5. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga ff weer wat Persuade vandaag denk ik, ik vertel jullie het resultaat wel :D

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    8)

7. ericr

ericr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kwam uit de gevangenis na een missie waar ik een Argonian moest snijden, staat buiten de King of Miscarcand me op te wachten en valt me gelijk aan. Maar een Storm Atronach gesummond en de guards verder het werk laten doen. Had die Miscarcand missie al een level of 2 terug gedaan, die King was een beetje boos of zo dat ik zijn Great Welkynd Stone had gejat.

Ook gezellig, Janus Hassildor die op eens voor mijn neus staat in een Plane of Oblivion. Leipkees wilde dat ik langskwam bij hem, kreeg daarna constant de melding dat hij buiten bewustzijn was, tja dan moet je ook niet gaan rondlopen op zo'n Plane sukkel. Na het sluiten van de gate stond hij naast me.

8. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ik had iemand gePersuade en toen begon hij een voorbijganger aan te vallen!

9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een leuke gehad. Niks met een bug ofzo. Maar bij de Hoofd Quest, moet je op een gegeven moment om dat 4e boek onder in de sewers in de imperial city. Op een gegeven moment moet je dus die gast gaan helpen, omdat hij word aangevallen door die 3 deadres of whatever. Alleen had ik perongeluk gesaved in plaats van geload in het gevecht, en ik had al m'n andere savegames verwijderd.

En ik had niet genoeg potions etc, dus ze waren te sterk. Dus ik mezelf uitgekleed en de sewers gepaniekeerd uitgesprint terug naar de Imperial City. Eenmaal terug in Imperial City komt er een guard aangesprint die de sewers weer in duikt. Ik achter hem aan... Molt hij alle 3 die gasten. Geweldig\o/ \o/ _O_ :D

Deel Deze Pagina