1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fuzion Frenzy 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Corneel, 14 feb 2007.

1. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Deze game ga ik wel gelijk halen!
    Altijd lachen, om dit spel bijvoorbeeld voor het stappen met een aantal maten te spelen! :)

Deel 1 heeft ons in elk geval een hoop lol gegeven, dus ik zie het wel zitten om ook dit deel gelijk aan te schaffen...

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hoeveel kost het spel bij de FRS

3. Pjotrski

Pjotrski Army of One

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de FRS website 39,99.
    Bij Zuiderpark is hij 34,99 excl.

4. j13 CheLLe

j13 CheLLe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *) Wil all1 ff zeggen dak deze game duidelijk wel ga halen...Lijkt me wel dope met vriendjes nzjo..

5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Heb hem vandaag bij de FRS in Deventer zien liggen voor €39,99.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    40 idd, dus neem je anwb pas mee en haal hem voor 36 :)

Ik kijk wel of ik hem haal, heb morgen vakantie dus wil wet wat te doen hebben :)

7. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Media markt lag ie voor € 32,-, dus ik heb hem maar meegenomen.
    Maar wat is dit toch een tegenvaller. Ze maken gewoon dezelfde fout als bij Mario Party; alles gaat veel te langzaam en irritant.
    Ook zijn de helft van de mini-games te houterig en niet leuk om te spelen :mad:.

8. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Hmmm, ik heb hem maandag!
    Het lijkt mij toch wel leuk tegen vrienden dit spel! :) Tegen de computer wordt het een ander verhaal, aangezien dat gewoon niet zo lachen is, dan wanneer je een Kameraad pijnlijk pakt in het spel :cool: !

Hoeveel Mini Games zitten erin?

9. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stuk of 40. Maar de helft lijkt op elkaar, dus het zijn er eigenlijk maar een stuk of 20. (er zitten echt teveel van die onzinnige vecht mini-games in)

10. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat was dus bij deel 1 ook al zo.. daar leken er ook al een heleboel erg veel op elkaar.. :mad:

11. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Hmmm....
    De game nu een aantal dagen. Niet halen, als je deze puur voor jezelf en de SP wilt hebben.

Daar in tegen heb ik nu al 3 avonden, een aantal maten bij mij thuis zitten en ben ik erg blij dat ik deze game heb :cool:!
    Stiekem toch wel lachen...

Zo zijn de Joker kaarten ook goed uitgewerkt, en moet je tactisch kijken hoe je ze inzet...

12. WiseWish NL

WiseWish NL Flawless Victory!

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem nu anderhalve week..
    Had hem vrij ver voor de officiele release op de een of andere manier.

Heb er ongeveer een uurtje plezier aan gehad.

De minigames zijn allemaal vrij simpel en ik ben er niet labiel genoeg voor denk ik...

Mijn advies; lekker laten liggen voor wat het is, als je hem dan ECHT PERSE wilt hebben... IK HEB HEM TE RUIL*)

13. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook het probleem dat jullie geen game sessie vinden ik vind er namelijk geen als ik op live ga
    Of speelt niemand dit spel:)

14. koei

koei Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schop!

Als ik online speel vind ik alleen maar Amerikanen om mee te spelen. Zijn er ook Nederlanders/Belgen die dit spel online spelen? Ik wil dit spel 100% uitspelen (als mn eerste 100% uitgespeelde spel) dus ook de online achievements horen erbij en die zijn toch leuker om te halen in het Nederlands.

Mijn gamertag is koei, dus voel je vrij om me toe te voegen. Ik ben echter niet echt goed in de meeste spelletjes, dus verwacht niet teveel van me :)

15. Het spel is heel makkelijk uit te spelen, het duurd maar een paar uur;)

16. koei

koei Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook al bijna uitgespeeld, moet alleen nog een toernooi online winnen, dan heb ik hem helemaal! Maar alleen de diehards spelen online en dat is net een stapje te hoog voor me...

17. Dat valt best mee, als je gewoon effe mini games gaat doen kom je vast iemand tegen die wel wilt booste,want je weet alles voor achievements*)

18. Neophyter NL

Neophyter NL Guest

Ik had er niet zolang over gedaan , als je 4 controllers heb dan heb je de single player zo uitgespeeld,anders ook wel maar dit gaat sneller.Online Tournament zuigt hard, je kan niet effe snel doorspoelen.

19. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    wil iemand ffjtes met mij de online achievements halen??

20. Neophyter NL

Neophyter NL Guest

Ik help je wel, ligt er wel aan welke je nog moet , een tournament heb ik geen zin in duurd soms te lang|:-

Deel Deze Pagina