1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fwh Clan zoekt leden!! Kom jij?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door FwH x FreakZz x, 10 mrt 2012.

  1. Tijmen!

    Tijmen! Love to code!

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Er gaan veel geruchten rond dat ze gestopt zijn.
    Iemand die ik ken probeerde te joinen.
    Ze stuurde terug dat ze waren gestopt.
    Vraag ik het aan de oprichter zegt de oprichter dat het niet waar is.

    WAAROM ga je dan naar mensen sturen dat hij niet meer bestaat als je hier vraagt of ze willen joinen?!

    -Tijmen
     
  2. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij is weggegaan meer niet
    Maar wij zijn nog gewoon actief
     
  3. Tijmen!

    Tijmen! Love to code!

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is niet weggegaan. Jullie hadden geen interesse meer in een actief lid.
    Hij heeft ook nooit bij jullie in het team gezeten. Maar hij vroeg of hij erin kon en kreeg terug dat dat niet mogelijk was omdat jullie waren gestopt. Mijn vraag is dus waarom jullie zo'n reacties naar mensen sturen die de clan wilt joinen?!

    -Tijmen ; Organisatie: Vitz
     
  4. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het over FwH x Freakzz x

    Ik voer deze discussie liever niet hier uit (fwhxclan@live.nl)
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Lijkt mij wel iets wat iedereen mag weten? Ben ook wel benieuwd waarom je die reactie naar iemand stuurt die graag wilt joinen. En ik denk dat toekomstige leden ook wel willen weten wat ze kunnen verwachten?
     
  6. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al met thijmen gesproken maar hij wilt zo nodig om deze discussie hier ook te voeren vandaar de reactie van mij der op hij probeert aandacht te zoeken en ik heb daar geen zin en tijd in
     
  7. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Maar waarom geef je dan geen antwoord op waarom? Ik probeer geen aandacht te zoeken maar het is toch wel interresant om te weten waarom je iemand afwijst met het excuus dat je jullie gestopt zijn? Want als hij niet goed genoeg was, of jullie wouden hem gewoon niet had je dat ook moeten zeggen... Maar niet afpoeieren toch?
     
  8. Tijmen!

    Tijmen! Love to code!

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, het is gewoon een vraag. En iedereen moet hier van weten waarom dit gebeurd want dan weten ze of ze de volgende keer er iets aan kunnen veranderen!

    -Tijmen
     
  9. star shooter x

    star shooter x fariko gaming

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    iedereen is welkom om te komen. dus dit slaat nergens op we hebben nooit gezegt van dat je niet mag komen. ja miss andere leden maar van mij mag je komen we zitten nou een competieve kant van fwh te laten zien voeg me anders toe fwh x rambo x ( clan leader )
     
  10. Silverman401

    Silverman401 Progamer...

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel handig om iedereen op het forum op de hoogte te houden, goed of slecht nieuws.. anders krijg je dit soort rare fratsels
     
  11. Tijmen!

    Tijmen! Love to code!

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, maakt duidelijke regels en hou contact met elkaar!
     
  12. star shooter x

    star shooter x fariko gaming

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dankje voor de tip maar even een vraagje wou jou nou ook joinen ik zoek mensen voor decerto weet nietof je dat kan je kan natuurlijk ook public met de clan doen haha voeg me toe fwh x rambo x
     

Deel Deze Pagina